6. Bölüm

438 58 83
                                    

(yazar)

"S*ktir git."
Kai,sevdiği adamın verdiği tepki karşısında donakaldı.Onun da olumlu bir cevap vermesini bekliyordu.Aralarında bir elektriğin olduğunu düşünmüştü ama yanılmıştı.

Kai,Kook'a ne yaptıysa aynısını yaşıyordu.

Gözleri dolmuştu,Taehyung'un kolları arasından zorlukla sıyrıldı ve hışımla içerideki eşyalarını alıp kapı dışına çıktı.Yağmur devam ediyordu.Kırmızı şemsiyesini de açtıktan sonra son bir kez baktı Taehyung'a yanağından süzülen yaşlar ile.

Taehyung ise Kai'ye bomboş bakıyordu,duygusuz ve boş.

Taehyung kapıyı kapattı ve kapının arkasına sırtını dayadı.Kollarını birbirine bağladı ve düşündü.Kai'ye karşı bir öfke hissediyordu ama sebebini kestiremiyordu.Belirsiz şeylerden nefret eden Taehyung,bu yetmezmiş gibi bir de bu belirsizliğin içindeydi.
"Neden Kai'yi öldürmek istiyorum?Neden o aptalları kafama takıyorum?Ah,S*ktir..."

Sadece düşünüyordu,peki bir sonuca varabiliyor muydu?Hayır.

Dakikalar birbirini kovaladı.Taehyung düşünmekten yorulmuştu artık.Bir şeyleri kafasına takmadan rahatça yaşamak istiyordu.

Mutfağa doğru ilerledi.Mini buzdolabındaki biralardan birini kaptığı gibi içeri girdi tekrardan.Bardak falan istemiyordu,sadece içip olanları kafasından silmek istiyordu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(kth)

Dışarıda hala yağmur yağıyor.Acaba Jungkook ne yapıyor?Çok ıslanmıştır şimdi yağmurda.Saatlerdir yağmur yağıyor ve dinmiyor.

Ah!Niye o ucubeyi düşünüyorum ki?Ne hali varsa görsün.Yüzsüze bak,bir de utanmadan gelmiş bana açılıyor.Hiç aynaya bakmamış...

(gece,2.45)

Lanet olsun hala onu düşünüyorum!

Olanları unutmak için 2 şişe içki içtim ama hala hiçbir uyuşukluk hissedemiyordum ve bu canımı sıkmaya başladı.

Jungkook niye Kai p*çini görünce o kadar strese girdi ki...?

Jungkook'a bir şey mi yaptı diye düşünüyordum.Kendime kızıyorum ama kendimi alıkoyamıyorum düşünmekten.

Tch,bana ne,ne yaparlarsa yapsınlar.Beter olsun.

Ama ya yaptıysa..?

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
ABİ KAFAM YOK İNANILMAZ KOTU YAZDIM SAKA MIDIR CILDIRICWMM

Thyngdn nfrt edyrm

Ficde boyle degil ama olsum orda da seker ne hakla sen ki kookuma cirkin dersin varos herif😡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ficde boyle degil ama olsum orda da seker ne hakla sen ki kookuma cirkin dersin varos herif😡

Hard Love/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin