23. Bölüm

291 34 61
                                    

Oy ve yorum lütfen🥺🥺💕

(yazar)

"Jungkook,hadi bir yerlere gidelim."

Taehyung'un ani teklifiyle lokmasını yutamayan Jungkook,kaşlarını kaldırmış ona bakıyordu.

"Nereye hyung?"

"Bilmem,nereye istersen."

Jungkook pek gezen bir tip değildi,sosyal hayatı yoktu.Bu sebeple söyleyecek bir yer bulamıyordu ama bilmediğini söylemeye de çekiniyordu.Taehyung,karşısındaki sevimli surata baktığında bir şeylerin yolunda gitmediğini anlamıştı.Sormak istemiyordu ama merakını da içinde tutamıyordu.

"Jungkook,sorun ne?"

Jungkook kendisine yöneltilen soru ile gözlerini kaçırmaya başlamıştı.Jungkook,ne zaman yalan söyleyecek olsa gözlerini kaçırır ve sertçe yutkunurdu ve Taehyung,kendisine yalan söylediğini anlayacak kadar yakından tanıyordu onu.Şimdi de bunu yapıyordu.

Kahveleri duvarların desenlerini ezberlerken boğazında sürekli belli olacak şekilde hareketlenmeler meydana geliyordu.

"Jungkook?"

Her ne kadar duymazdan gelmek istese de sonuçta karşısında sevdiği adam vardı ve ona yalan söylemek istemiyordu.Sevdiği adamın gözlerine baktı ve uzun bir bakışmaya girdiler.Kaç saniye,kaç dakika olduğunu bile kestiremeyecek kadar dalmışlardı birbirlerinin kahvelerine.

En sonunda gözlerini ayırıp masadaki tabaklara odaklanan Jungkook,ağzını ayırıp sessizce cevap verebildi.

"H-Hyung,şey ben...Sen seçsen olur mu?"

Taehyung problemi az çok çözebilmişti ve karşısındaki dolan gözlerin sahibini daha fazla dara sokmak istemiyordu.

"Tamam o zaman,ben seçiyorum mekânı?"

"Hmhm,olur hyung."

Taehyung,Jungkook'un kolundan tutarak ayağa kaldırdı ve ve arkasından hafifçe iteklemeye başladı.

"Marş marş beyfendi!"

Taehyung,karakterine ters olmasına rağmen karşısındaki güzel gözlerin sahibini eğlendirmek için resmen bir çocuğa dönüşmüştü.Koca bebek tabiri olmasaydı bile,o yine koca bebek olurdu.

"Hyung,senin giyecek kıyafetin yok,vereyim mi biraz?"

Taehyung her ne kadar reddetmek istese bile onun kokusu olan bir şeyi giymek isterdi.Ama asıl sebep bu değildi kesinlikle!Üstündeki kıyafetin pis olduğunu düşünüyordu bu sebeple teklifi onaylamak zorunda kalmıştı.

Jungkook,Taehyung'un elinden tutarak koşmaya benzer bir hızda odasına yürüdüğünde yanındaki beden ise ona ayak uydurmaya çalışıyordu.

Jungkook fazla enerjikti,Taehyung ise...Klasik Taehyung'du işte.

"Taehyungie,şey...Ben genelde renkli giyinirim fakat sen daha çok koyu seviyorsun.Sorun olur mu?Ki sorun olsa ne olacak çıplak gezecek halin yok ya?"

Jungkook,kendi kendine gülerken Taehyung ise onun gülüşüne dalmıştı.Resmen gözleri parlıyordu karşısındakine bakarken.Çocuk gibiydi ve bu durum,Taehyung'un bir hayli hoşuna gidiyordu.

Bir elmanın iki yarısı gibiydiler.Birbirleri yokken eksiklerdi resmen.

Hayır,Taehyung aşık değildi!Sadece minik bir...hoşlantı?

"Ben bizimkilere haber veririm Jungkook,hadi sen bir şeyler seç."

"Tamam hyung!"

Anısı var açma

Taehyung:Beyler toplanın seri,hep beraber dışarı çıkıyoruz.

Yoongi:Hep beraber derken?Zaten 4 kişiyiz kankam?

Jin:Tetenin kafa uçtii

Namjoon:Tete evin yanio

Yoongi:Evin yanio?Ne diyon ak

Namjoon:Sen anlamazsin,veletler anlamaz

Yoongi:#RespectYoongiamk

Jin:YA TAMAM KES NE BOŞ YAPTIN

Yoongi:KES LAN BAĞIRMA BANA GÖT

Taehyung:Neden arkadaş oldum ulan ben sizle

Namjoon:Ben de hergün bunu sorguluom

Yoongi:Neyse nereye gidiyoruz Tae?

Taehyung:Mekândan önce bir şey daha söylemem lazım
(görüldü ×3)
Jungkook da geliyor

Jin:NW

Yoongi:İddayı ben kazandım beyler,alayım paraları?

Namjoon:YA TETE AKLINA TÜKÜREYİM 2 GÜN SONRA AŞIK OLSAYDIN NOLURDU

Taehyung:Ne diyonuz aq
HEM SİZ BENİM ÜZERİMDEN İDDAYA MI GİRDİNİZ LAN

Jin:Yeaaniii,bi tık öyle oldu

Namjoon:Bi tık mı?ULAN İT 50.000 WONA GİRDİK İDDASINA,SANA UYAN AKLIMA SIÇAYIM

Yoongi :USTA Bİ SAKİN DAHA ÖNEMLİ ŞEYLER VAR FARKINDA MISINIZ

Namjoon:Jin,defol git şurdan.

Jin:Olm ben naptım simdi

Namjoon:Yoongi önemli şeyler var dedi?

Jin:Ee yani?

Namjoon:Eunwoo'ya dolabına sıçtığımı niye söyledin

Jin: NW DİYRSN BEN SOYLEMEDİM OYLW Bİ SEY

Jin çevrim dışı.

Namjoon:NW SOYLWMWDİN Mİ

Namjoon çevrim dışı.

Yoongi:Ne...ULAN KÖPEK KAÇ BİN WONLUK DOLABI KOKTUĞU İÇİN ÇÖPE ATTIM BEN ŞİMDİ LACİVERTE BOYAMAZ MIYIM SENİ?!!?

Yoongi çevrim dışı.

Taehyung:Neyse,sonra görüşürüz arkadaşlar.🙂
📍Konum

¬¬¬¬¦¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Guzel gifiyo gibi ya sizce?

Seri yorum alam

Seri yorum alam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hard Love/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin