(jk)
2 hafta sonra
Her gün neredeyse Bay Hyun'la beraber seans yapıyorduk.Bu seansların ilk başlarında her ne kadar Taehyung'un kalması için ısrar etsem de artık bunu problem etmiyordum,bu yüzden son birkaç seanstır kapı dışarısında bekliyordu.
Fakat ters olan birtakım şeyler vardı.
Ne zaman Taehyung dışarı çıksa,Bay Hyun sandalyeyi uzandığım koltuğa yakınlaştırıyordu ve nefes egzersizleri adı altında ellerini boynumla göğüs arama koyuyordu.Bu beni fazlaca rahatsız ediyordu fakat eğer Taehyung'a söylersem iyi şeyler olmayacağını bildiğim için susmak zorunda kalıyordum.
Kapıda beklerken Taehyung'un derin sesini işittim elleri bellerimdeyken.
"Güzelim,neyi bekliyorsun?"
Ne diyeceğimi bilemediğimden acilen bir yalan sıkmam gerekiyordu fakat bu çok zordu çünkü Taehyung beni 8 yıldır tanıyordu yani yalan söylersem anlayabilirdi.Aslında herkes anlayabilirdi,sanırım biraz ele veriyordum.Gözlerimi kaçırmamaya çalışarak zoraki şekilde gülümsedim ve ağzımı araladım.
"Öpmeyecek misin,sevgilini ona ait olan dudaklardan mahrum mu bırakacaksın,hm?"
Taehyung,mutlu olmuş bir biçimde o kocaman kare gülümsemesini sundu.O,evrendeki en güzel,yakışıklı,tatlı,kibar,cömert,centilmen ve daha nice sıfatlara sahipti.
Dudaklarını kısa bir süreliğine dudaklarıma bastırdığında yanaklarımın kızardığını hissettim.Kısa ama ıslak bir öpücüğün ardından tatmin olmuş bir ifadeyle odaya girdim ve kapısını kapattım.Bay Hyun ise beni beklermiş gibi kapıya bakıyordu.
"Ah,hoşgeldin Jungkook.Geç şöyle."
Elleriyle koltuğa işaret ederken ayağa kalktı yanıma gelmek için.Yanıma oturduğunda ise anlatmaya başlamamı istedi.
"Bugün nasıl hissediyorsun?"
"Aslında,biraz rahatsızım..."
"Ah,neden?"
"Bilmiyorum,insanlar beni geriyor."diyerek imada bulundum ama anladığını pek sanmıyordum.
"Neden geriyorlar,sebebi var mı?"
"Yakın temasta bulunuyorlar.Sevgilim dışında böyle temaslar beni geriyor aslında."
"Ne gibi temaslar?"
Ağzımı açmama izin vermeden ekledi.
"Bunun gibi mi?" dedi ve ellerini karnıma koydu.Gözlerim kocaman açılmıştı ve serçe yutkunmuştum.
"B-Bay Hyun ellerinizi çekin lü-lütfen."
"Jeon,çok sevimlisin."
"Ellerinizi derhal üzerimden çekin!" diye tısladım ama nafile.
Dinlemeyip elindekileri masaya bıraktığında elleri ise aşağılara kayıyordu.Tüylerim diken diken olmuştu.Çığlık atmak istiyordum ama dilim tutulmuştu.
Bacaklarımda hissediyordum,o pis elleri bacaklarımı okşuyordu.Göz dahi kırpamıyordum korkudan.Ya bana bir şey yaparsa?Ya geçmiş tekrar ederse?
Bir eli bacağımda,diğer eli ise yanağımdayken yüzünü yüzüme yaklaştırıyordu.Gözlerimden düşen sıcak yaşlar ile beraber gücümü az çok toparlayıp çırpınmaya başlamıştım fakat Bay Hyun,benden daha cüsseliydi ve refleksleri de kuvvetliydi.Bu yüzden kollarımı ve bacaklarımı tek hamlesiyle durdurabilmişti.
Sakallı suratına bakarken içimden kusmak geliyordu.Yüzüyle yüzüm arasında mesafe kalmamışken çığlık atıyordum ama ses çıkmıyordu.Gözyaşlarım kendilerini özgür bırakmışlardı.