(kth)
Daha fazla dayanamıyordum.Bedenim her geçen saniye düşünmekten yoruluyordu.İçtiğim içkinin haddi hesabı yoktu.Bedenim ayakta dahi duramazken zihnimin böylesine sağlıklı çalışması artık sinirlerime dokunmaya başlıyordu.
Kafamdaki soru işaretlerini bir yolla giderebilirdim.Dünyanın en iğrenç yoluna başvuracaktım.Meraklı olduğum için yapacağım bunu,Jungkook ile bir alakası yok.
Ucube Herif
Taehyung~:Buraya bak.
(3.46)Taehyung~:Alo?
(3.48)Taehyung~:Kime diyorum lan ben!
(3.53)Taehyung~:Ne halin varsa gör,umarım gebermişsindir.
(3.58)¬
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Neden cevap vermiyor?Fazla mı üzerine gittim?Gitsem ne yapabilir ki,ağlar mı?Haketmese yapmazdım.Kendini ne hakla benimle eşit konumda görebilir ki?Ben ve Jungkook,aynı cümlede bile sırıtan birini nasıl sevmemi bekleyebilir?Fazla aptal.
Ama düşünüyorum,saat sabahın dördü ve ben hala düşünüyorum.
Nasıl yıllardır beni seviyor?Hiç mi bıkmadı benden?Liseden beri beni seviyor.Lisenin başından beri.Dile kolay sekiz yıl...
Bir insan nasıl birini uzun süreli sevebilir?Aşk tamamen saçmalıktan ibaret.
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
(yazarımsı)Taehyung,saatlerdir oturmanın verdiği rahatsızlık ile camdan dışarıya bakmak için ayaklandı.Yağmur yeni yeni dinmişti ama hala atıştırıyordu.Aklına Jungkook geldiği gibi telefona sarıldı.Mesaj kısmına baktı,tamamen boştu.Zaten rehberinde 3 5 kişi vardı.Hiçbiriyle de gerekmedikçe konuşmuyordu.Saatlerin sebep olduğu yorgunlukla beraber elindeki yarılanmış şişeyi masaya bıraktı.
Göz kapaklarının ağırlaştığını hissediyordu.Daha fazla beklemek isterdi,ona geri mesaj yazılması umuduyla ama bedeni bu yorgunluğu kaldıramayacak raddeye geldiği için kendini huzursuz bir uykunun kollarına teslim etti.
"Jungkook..."
¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Bolumler fazla kısa farkindayim ama uzun yazasim gelmiyo vee Bİ SONRAKİ BOLUMDE KAİ NİN BAKIS ACISINDAN YAZILCAK VE COK KOTU SEYLER YAPICAK SOVMEYE HAZİR OLUNNNBoyle gibi ama oda daha karanlık ve ledli led rengini siz secersiniz artik bi de ceketini kirmizi dusunun
ABİ YİCEM BU NEDUR USAGUM
bol yorum atin optum