(jk)
Yaşadığım korkunç günün ardından kendimi yatağımda bulmuştum.Yan koltukta ise abim ve Yoongi hyung,birbirlerine kıvrılarak uyumuşlardı.Her ne kadar iyi hissetmesem bile bu tatlı hallerine gülümsemeden edememiştim.Beni önemsemeleri konusu aklıma geldiğinde ise gözlerim dolmuştu.
Hayatım boyunca itilip kakılan bir insan olmuştum.Hatta insan yerine dahi konmamıştım.Fakat ani bir kararla sosyal medya açmaya karar verdiğim günün akşamında aldığım bir istek tüm hayatımı değiştirmişti.
Abimle kavuşmuştum.Arkadaşlarım,daha da ötesi dostlarım olmuştu.Abim en önemlileriydi fakat bir en önemlim daha vardı.
Taehyung.
Bu yıl,bana Taehyung'u kazandırmıştı.Her ne kadar kötü anımız olsa da,telafi edecek olmasa bile geçmişin yaralarını örtebilecek kadar da iyi anımız oldu.
Hazır Taehyung demişken,aramak istiyordum onu.Dün geceden sonra nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu ama iyi de olsa,kötü de olsa ona iyi gelmek istiyordum.En azından çabalamak...
Telefonu elime aldığımda ise şifresini açıp arama bölümüne girdim.Tam basacakken elim ekranın hafif üzerinde donakalmıştı.
Neyle karşılaşacağımı bilmiyordum.En ufak üzüntüsünde kendimi yıpratabilirdim.Ama önemsediğim şey kendim değil,oydu.Eğer ki o üzgünse,ben de üzülecektim.Ben üzülünce onun bozuk olan moralini daha da bozacaktım.Sonsuz bir döngüye girecektik.
Aish,ne saçmalıyorum ben!Arayayım gitsin işte.Kafamda kuruyorum resmen.
Arama tuşuna tıkladığımda yatakta bağdaş kurmuş bir şekilde telefonu kulağıma götürmüştüm.Kendimi en kötüsüne hazırlamaya çalışıyordum bu sırada.Dudaklarımı sürekli kemirdiğim için muhtemelen şuan kanıyorlardı çünkü ağzıma demir tadı geliyordu.Fakat pek umrumda değildi açıkçası,yara sonuçta iyileşirdi.
İyileşmeyen tür yaralar,kalpte açılanlardır.
"Alo?"
Telefonun açılmasıyla beraber duyduğum ses ile kalbim tekledi.
"A-alo?"
"Bir şey mi oldu Jungkook?" derken sesi enerjik geliyordu.Sabahın köründe ne bu enerji diye düşünmeden edememiştim.Eh,bir de merakıma yenik düşüp sormuştum.
"Hiç,sesini duyayım dedim.Sen niye sabahın köründe böyle enerjiksin?Bir insan mutlu şekilde uyanamaz ki."
"Uyuduğumu kim söyledi?"
"Nasıl yani?"
"Mesaj yazmanı bekledim Jungkook." demesiyle beraber gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.Benden mesaj beklediği için uyuyamamıştı.Ah o güzel gözleri nasıl kızarmıştır şimdi.Hissettiğim suçluluk duygusuyla iyice içime büzüşmüştüm.
"B-ben özür dilerim Taehyung."
"Ne için?"
"Benim yüzümden uykusuz kalmışsın."
"Senin elinden olacaksa,ölüme bile razıyım Jungkook.Hem zevkti benim için.Tüm gün o güzel yüzüne baktım durdum."
"Oh,teşekkür ederim sanırım?" (sehun esprisi ypn)
"Oh,rica ederim sanırım?"
Karşılıklı kıkırdaştıktan sonra sohbeti uzatmak için devam ettirdim.Asıl konuya gelmeden konuşmayı sonlandıramazdım.
"Bu arada,ben de senden mesaj veya herhangi bir çağrı beklediğimden uyuyamadım.Aslında uyudum,ama biraz geç oldu.Ben ise senin aksine sadece sana değil,bize baktım."
"Biz?"
"Evet Taehyung,biz.Sana bir şey sormam gerekiyor."
"Hm?"
"Teklifin,hâlâ geçerli mi?"
Birkaç saniye duraksadı ve ekledi."Hangi teklif?"
Tanrım!Bilerek yapıyordu.
"Hani çıkma teklif etmiştin ya?"
"Ah evet,hatırladım.Sana her zaman geçerli.Neden?"
"Teklifini reddetmek istemiyorum.Bu yüzden..."
Telefonun aniden yüzüme kapanmasıyla yaşadığım büyük şok ile telefon ellerimin arasından kayıp düşmüştü.Neden yapmıştı ki bunu madem hala teklifi geçerliyse?Yoksa benden mi utanıyordu?Ah Tanrım yine kafamda kurmaya başlamıştım.Bunların kurmaca olmaması asıl korkumdu.
Tekrar çalmaya başlayan telefonun sesini işitmemle beraber telefonu avuçlarımın içine aldım.Çağrısını reddetmeyi düşünmüştüm.O benim yüzüme kapatmıştı!Ama her ihtimale karşı,açmayı seçmiştim.
"A-alo?"
"Ne var Taehyung?"
"Ben çok,çok özür dilerim aniden söyleyince şe-şey oldu böyle ellerim titredi falan..."
Koca bir kahkaha patlatmamla beraber zor da olsa abimleri uyandırmamak için kendimi susturmuştum.Panik olmuştu!Ne deniyordu,hah!Gay panic...Çok sevimliydi.
"Ni-niye gülüyorsun Jungkook?"
"Tanrım!Isırmak istiyorum seni."
"Gel ve dene."
"Bu bir davet mi?"
"Nasıl algılarsan."
"Gay Panic geçiren Taehyung'a göre fazla iddialı,hm?"
"Karşımda cep boyuna gelecek kadar küçülen birine göre fazla iddialı,hm?"
"Of ya,altta kalma zaten hiç!"
"Altta kalan ben olmam,ama senin için aynı şeyi söyleyemeyeceğim."
"Ne demeye çalışıyorsun?"
"Nasıl anlamak istiyorsan."
"Of çok karmaşıksın!Neyse ne,yani şimdi sen sevdiğim adamdan,sevgilim olan adama hızlı bir geçiş mi yaptın?"
"Hmhm,öyle oldu sanırım."
"Çok tatlısın."
"Sen daha tatlısın emin ol Jungkook."
"Bu ne ya,yeni sevgili olmuş liselilere döndük!"
"Çok sevimli olduk ama,inkar edemezsin."
"Ah evet,edemem."
"O zaman kapatıyorum güzelim.İşlerim var senden önemli olmasın."
"Tamam sevgilim olan adam."
"Sevgilim olan adam ne Jungkook?Sevgilim desene direkt."
"Sana ne maydanoz!"
"Peki,kızdırmayalım küçük enişteyi.Öptüm,ben kaçar."
"Görüşürüz,sevgilim."
"Mutlaka görüşelim,sevgilim."
¬¬¬¬¬¬
Ay oldu gibi ne dersiniz
DONT forget oy yorum by arada surekli ubutuyonuz oylari gozumden kacmıo