32. Bölüm

220 23 86
                                    

(yazar)

Ortalık resmen mahşer yeri gibiydi,iğne atsanız düşmeyecek kadar kalabalığın içinde yine de eğlenebiliyorlardı.

Namjoon,abilik yapacağını düşünüp içmemeyi planlıyordu fakat tam sekiz şişe bira içtikten sonra bira şişesine romantik sözler fısıldayıp olmayan ağzını parmaklarıyla kapatıyordu.

Jin ise 'Namu zaten beni korur' düşüncesiyle kendini hiç kasmamış,kendi masamızda olmasına rağmen başkalarının masasındaki içkileri tamamiyle dikip birkaç yumruk yedikten sonra uslu uslu oturup çerezleri yiyordu.Aynı zamanda bira şişesiyle öpüşen Namjoon'a bakıp ilgi dileniyordu.

İki cüceler(yoongi ve jimin) ise içmeyi reddetmişlerdi.Ayık bir kafa ile adam akıllı tanışmayı istiyorlardı.Birbirlerine klasik tanışma şeyleri soruyorlardı.Geveze olan Jimin olduğundan,sürekli konuşup bir şeyler anlatıyordu kendisini hayranlıkla izleyen Yoongi karşısında fakat bu sırada abilik görevini aksatmıyor,kardeşini sürekli kontrol ediyordu.

Jungkook ise tamamen farklı bir kafadaydı.Sevdiği adamı zorla tutup dans pistine götürdüğünde tango ve zeybek karışımı bir dans yapıyorlardı.Az da olsa içmişti,bu birkaç bardak bile yeterdi bünyesi zayıf olan Jungkook'a.Saçma sapan dans hareketleri yapıp tüm dikkatleri üzerine toplamıştı.

Taehyung ise onun bu hallerine sadece kıkırdamakla yetiniyordu.Jungkook'a hayrandı,her yönden.

"Namjoon!Artık benimle ilgilen ya!"

"Şş sessiz ol bebeğim,sadece sen ve ben varız.Ah Seokjin,öyle güzelsin ki mmh..."

Seokjin,Namjoon'a sesleniyordu ama nafileydi.Namjoon,elindeki bira şişesini sevdiği adam sanıp tutkulu bir öpüşme yaşıyordu.Seokjin ise bu yaptıklarının sadece sarhoş olduğu için yapmış olmasına dua ediyordu.Çünkü Namjoon,cidden öpüşemiyordu.Resmen dil atıyordu.

Ortamda aniden çalan romantik şarkı ile Yoonmin ikilisi,birbirlerine bakıp utangaç bir şekilde gülümsedikten sonra Yoongi sözü aldı.

"Bana bu dansı lütuf eder misiniz?"

"Ah tabii,siz nasıl isterseniz..."

Eski dönemlerdeymiş gibi davranıp birbirlerine güldükten sonra Yoongi,elini Jimin'in beline atmıştı.Jimin ise kollarını karşısındaki bedenin ensesinde birleştirmişti.

Herkes ayrı telden çalarken Jungkook,aniden aklına bir fikir gelmiş gibi üst kata çıktığında Taehyung ne olduğunu kavramaya çalışıyordu.Birkaç dakika sonrasında telefonuna düşen bildirim sesi ile mesajlar kısmındaki Tavşan surat ismini görüp gülümsemişti.

Tavşan surat

Tavşan surat:Hyubgie,üst ksta gwkseneee🙇‍♂️🙇‍♂️😅🤞😇🖐️🙋‍♂️😈👻

Taehyungie👥:Ah,neden?
Jungkook?
Biri bir şey mi yaptı?
JUNGKOOK?!
S*ktir,geliyorum.

¬¬¬¬¬

(kth)

Telefonu kapattığım gibi cebime attım ve kimseyi umursamadan ittirerek üst katın merdivenlerine yöneldiğimde stresten kalbim çıkacak gibiydi.Biri dokunmamıştır umarım.

Merdivenleri olağandışı bir şekilde dörder dörder çıkıyordum.Bacak kaslarım bir tık kopmuştu ama olsun,Jungkook'a bakmalıydım.

Üst katta malum iş yapılan birkaç oda dışında tuvalet vardı sadece.Önce tuvalette şansımı denemek istiyordum,zira bu odalardaki manzaralar görmek isteyeceğim son şeylerdi.

Hard Love/TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin