34. Rozmyślanie i kolejnych rad słuchanie

105 9 0
                                    

Pov: Nicola
*Myśli
Czy ja na pewno chce mu to powiedzieć... Muszę on jest taki miły, mądry, przystojny... Muszę! A co jeśli bym napisał SMS? Hmm, czy to na pewno dobre wyjście? Może poczekam. Kurwa. Niech mój mózg zamknie pizdę kurwa. Dobra piszę... Nie jednak nie... Dobra piszę...
- Hej Nicola! Wróciłem i kupiłem kurczaka do podgrzania oraz frytki.
- Okej. Gavi?
- No co tam?
- Bo ja... Podoba mi się Matty Cash. Mówiłem Robertowi, że powiedziałbym mu, jak będziemy w Polsce, ale... Zastanawiam się, czy nie napisać mu SMS.
- Możesz spróbować. Najwyżej powiesz, że ktoś ci zabrał telefon i coś tam... Wiesz o co mi chodzi?
- Tak, wiem. Dzięki.
- Nie mam za co. A tak w ogóle chciałem cię poznać od jakiegoś czasu. Cieszę się, że mi to się udało.
- Ooo ja też chciałem cię poznać. Oglądam często Mecze Barcelony i Aston Wili. A jak ja mam w tym czasie mecz, to później oglądam skrócenie meczu.
- Aha. Widziałem twojego gola. Ładny był.
- Dzięki.
Wziąłem się za wysłanie mu wiadomość...

Crusher
Hej Matty! Co tam u ciebie. U mnie dobrze. A tak ogólnie to chciałem ci powiedzieć, że podobasz mi się...💖

*Odczytane przez Mateusz Gotówka*
*Użytkownik Crusher cofnął wysłanie wiadomości*

Mateusz Gotówka
Hej! Nicola nie zdążyłem przeczytać wiadomość.

Crusher
Już nic

Mateusz Gotówka
Nicola czuję, że kłamiesz

Crusher
Matty... Bo ty mi się podobasz...

<Godzinę później>
*Myśli
Nie opisał... On nic do mnie nie czuje... Zjebałem... A niedługo mecz... Jak ja mu spojrzę w oczy... Brawo! Brawo Nicola! Jest super!


Lewy x Gavi x PrzygodyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz