69. Ślub...

118 11 38
                                    

Mimo tego faktu... Że nią ma taty Gavi'ego postanowiliśmy zacząć ceremonię. Przebiegł!? Wszyscy są! To był ten moment. Zaczęło się. Najpierw ja i Gavi. Stres mnie je. Zaczęliśmy składać przysięgi. Zalewski i Pedri jako świadkowie się uśmiechali. Nicola płakał ze wzruszenia. Ja pierwszy.
 
Świadomy praw i obowiązków wynikających z zawarcia małżeństwa uroczyście oświadczam, że wstępuję w związek małżeński z Pablem Martinem Paezm Gavirą i przyrzekam, że uczynię wszystko, aby nasze małżeństwo było zgodne, szczęśliwe i trwałe.

Świadomy praw i obowiązków wynikających z zawarcia małżeństwa uroczyście oświadczam, że wstępuję w związek małżeński z Robertem Lewandowskim i przyrzekam, że uczynię wszystko, aby nasze małżeństwo było zgodne, szczęśliwe i trwałe.

- Dobrze, ogłaszam was... Mężem... I... Mężem. Pocałowaliśmy się tak soczyście. Mama Gavi'ego siedziała w pierwszym rzędzie i biła nam brawo. Anka z Mariną i Antonellą miały dziwne miny. Niech one tego nie zjebią, teraz Szczęsny

Świadomy praw i obowiązków wynikających z zawarcia małżeństwa uroczyście oświadczam, że wstępuję w związek małżeński z Lionel'm Messi'm i przyrzekam, że uczynię wszystko, aby nasze małżeństwo było zgodne, szczęśliwe i trwałe.

Teraz tylko Messi.

Świadomy praw i obowiązków wynikających z zawarcia małżeństwa uroczyście oświadczam, że wstępuję w związek małżeński z Wojciechem Szczęsnym i przyrzekam, że uczynię wszystko, aby nasze małżeństwo było zgodne, szczęśliwe i trwałe.

- Ogłaszam was mężem i mężem.

To było piękne. Daliśmy pieniądze urzędnikowi i se poszedł. Anka, Marina, Antonella, Rodzice Gavi'ego, większość kolegów się rozeszli. Czas na tort! Wziąłem nóż i ukroiłem kawałek dla Gavi'ego i siebie. Potem dla gości którzy zostali. Nicola płakał ze wzruszenia, aż miał czerwone oczy. Łzy wycierał o garnitur Matty'ego. Następny ślub ich.
_____________________
I tu wam powiem, że to koniec tej książki... Nie no żart nie skończę tego jeszcze. Może do stu rozdziałów mi się uda. Co wy na to by stworzyć nową książkę?
Propozycję:
Messi x Szczęsny
Matty x Nicola
Gavi x Pedri
Mbappe x Messi
Dybala x Messi
Lewy x Szczęsny
Mbappe x Lewandowski
Zalewski X Lewy
Cash X Mbappe
Gavi x Zalewski
Może jakiś trójkącik?
Dzięki! Nie sądziłam, że to opowiadanie tak szybko urośnie, lecz jeszcze kilka rozdziałów do końca... Trzeba zacząć nowe...

 

Lewy x Gavi x PrzygodyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz