➥mini pekka

220 24 81
                                    

oy ve yorum sınırı: 20
gerci canim atmak istedginde atiyorum taslakta bolum var🎓

Desiree, soyunma odasından takım arkadaşlarına veda ederek ayrıldıktan sonra dışarı çıktı. Güneşin batmadan önceki son turuncu ışıklarını gördüğünde gözlerini hafifçe kısıp, tebessüm etti.

Arkasından bir adım sesi geldiğinde döndü. Eren güneş ışığından rahatsız olmuş bir şekilde gözlerini kısarken ona bakıyordu. "Senin işin yok mu?" diye sordu Desiree.

Eren omuzlarını silkip mavi gözlerini ona dikti, "Engelimi açsaydın bilirdin."

Desiree sırıtıp, "He pardon unutmuşum. Bok herif." dedi ve telefonunu çıkarıp arkadaşının engelini kaldırdı. Birkaç saniye sessizce yan yana yürüdüler.

"Eee Eren, işin neden yoktu? Engelini açtım."

Birlikte okulun bahçesinden yürüyerek çıkarlarken Eren mırıldandı, "Hiç sorma. Tüm deliler beni buluyor."

Desiree sırtındaki çantayı düzeltirken cebinden sakız çıkarıp dudaklarının arasına götürdü. Paketi Eren'e de uzatırken Eren paketten dört tane sakız aldı. "Ya hayvan mısın ya!"

Eren ağzındaki sakızı dişlerinin arasından gösterip yüzünü Desiree'ye yaklaştırdığında Desiree kusma sesi çıkartarak ondan uzaklaştı.

"Dot ile söylenenler doğru mu?" diye sordu Desiree. Bir anda ifadesi durgunlaşmıştı, Eren yürürken içini çekip kafasını salladı.

"Birlikte olmanızı sağlayan şey neydi? Merak ediyorum da hani, ilk defa birisine ikinci bir şans verdin."

Eren yüzünü hafifçe buruşturdu, kendisi de kabul etmek istemiyormuş gibi bir hali vardı.
"Ona bir şekilde yeniden çekildim. Şeytan tüyü müdür nedir."

Desiree alayla güldüve ona yandan bir bakış attı, "Bu kadar basitçe açıklamış olamazsın."

"Aslında tek bu şekilde açıklayabilirim."

Aralarında gerici bir sessizlik oluştu. Eren ağzındaki birleştirdiği sakızları şişirdiğinde Desiree baloncuğa parmağını sokup patlattı. Birlikte sırıtıp yan yana yürümeye devam ettiler. Eren kampüsü yakın olduğu için erkek yurdunda kalıyordu, Desiree de kız yurdunda Historia denen naif sarışın bir kızla odasını paylaşıyordu.

"Bu yılki mezuniyete babam gelmeyecekmiş."
Eren'in dediği şeyle Desiree yüzünü dönüp ona baktı. Hafifçe kaşlarını çatarken Eren de onun yüzüne baktı.

"Neden ki?"

Eren nefesini sıkıntıyla verip güneşe bakıp gözlerini kapattı. "İstediği gibi, hala bir derecem yok, olacakmış gibi de görünmüyor. Bu yüzden gereksiz görüyor. Abimle annem gelecekmiş. Seninkilerden bir haber var mı?"

"Mezuniyet hakkında konuşmadık. Hem bu yaz stajı bitirmem lazım."

"Oo para kazanacaksın. Bana bir şey alır mısın?"

"Kısaca sugar mommy'n olmamı istiyorsun diye yorumladım."

Eren muzipçe gülümsedi, Desiree gözlerini devirip kafasını salladı.
"Eğer yol param aldığım paraya denk gelmezse sana waffle ısmarlayacağım."

Eren kaşlarını çattı, "Sadece waffle mı? Yeni çıkan-"

"Tamam Eren, alırız Eren."

Desiree susması için Eren'in dudaklarının üzerine avcunun içini kapadı. Eren sakızını şişirip Desiree'nin eline yapıştırdığında Desiree bağırıp onun yüzüne acıtmayacak şekilde vurdu.

we bark at the park, e. jaegerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin