➥normal girl

180 13 54
                                    

yorum siniri: 65

Desiree Brooks

Yoğun bir baş ağrısıyla kafamı kaldırıp saate baktım. Eren'e beni yalnız bırakmasını söylemiştim ve beni gerçekten yalnız bırakmıştı.

Ben de nefes almak için dışarı çıkmıştım. Sonra kendimi alakasız bir barda bulmuştum. Garip bir şekilde bar tezgahının arkasındaki kadınla arkadaş olmuştuk.

"Bir tane daha." diye mırıldandım yüzüm tezgaha yapışık bir şekilde. Pieck omzunu silkti, "Hay hay."

Elimdeki bardağı doldurunca doğrulup içkimi yudumladım.

Pieck arkamda birisine bakıp ters bir tepki verdi. "Uzak dur Porco."

"Pokko mu?" diye sordum hafif iyi kafamla. Pieck elindeki bezle büyük bir bardağı kurularken bana baktı. "Sana demedim hayatım, arkandaki kadın avcısına dedim."

"Selam güzellik." diyerek yanıma birisi oturdu. Yüzü Pieck'e dönüktü, sonra bana döndü.

"Ve selam adını bilmediğim ama şimdi öğreneceğim güzellik."

Kaşlarımı çatıp ona baktım. "Adın Pokko mu?"

Ense traşı temiz olan adam boğazını temizler gibi yaptı. "Porco, arada R harfi var."

Hafifçe gülümsedim ve dirseğimi tezgaha dayayıp içkimi yudumladım.

"Tek başına içki içmene sebep olan kişi kim?"

Kaşlarımı çattım, "Kişi falan yok."

Sert konuşmam karşılığında Porco denen herif çok komik bir şey demişim gibi gülümsedi.

"Anladım."

"Kızı rahat bırak Porco."

"Medeni bir şekilde konuşuyoruz Pieck. İşine bak."

İçimi çekip gürültülü barda gözlerimi dolaştırdım. "Adın ne?"

Yüzümü yeniden yanımda beni rahat bırakmayan adama çevirdim, ama cevap vermedim. "Sessizlik."

Belki onu görmezden gelirsem benimle konuşmayı keserdi. Porco'nun olduğu taraftan yoğun bir duman kokusu gelince yüzümü ona döndüm. Gerçekten, ne alakaydı bilmiyorum ama Porco bir anda sigarayı bana uzattı.

Bana uzattığı dalı elime aldım. Porco her hareketimi izlerken ben de elimde yanan sigaraya baktım. Havasız ve içki kokan barın atmosferinde gri çizgiler çizerek uzayıp kaybolan dumanları izledim.

"İçecek misin?"

Hayatımda sigara içmemiştim. İçmeyi düşünmemiştim, sigara dumanını içine çektiği an nefes alamayan ve baş harfi Eren olan birine sahiptim.

Sarılı beyaz silindiri dudaklarıma yaklaştırdım.

Gözlerimi Porco'ya çevirdiğimde benim ilk defa içeceğimi anlamış gibi, dudağının kenarında minik bir sırıtış olduğunu fark ettim.

Dudağıma değmesine ramak kala sigarayı yere fırlattım. "Siktir git."

Sigara kirli yere düştü ve bir kere sekti. Hala sönmemişti ve gri duman barın atmosferine karışıyordu. Duman yüzüme çok yaklaştığı için acı dumanı boğazımı yakmıştı, içseydim büyük ihtimalle rezil olana dek öksürürdüm.

Porco bir şey demek için ağzını açtı ama söyleyecek kelimeleri bulamayıp ağzını geri kapattı. Yüzüne salakça bir sırıtış vardı ve beni gıcık etmişti.

we bark at the park, e. jaegerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin