➥home to another one

335 33 71
                                    

oy ve yorum sınırı: 20

eren: desiree
parkta havladigimiz videoyu atsana

desiree: dur oc
video.
al

eren: tsk

desiree: dur bekle
bisey sorcam

eren: cabuk soyle kari gidiyo

desiree: karinin amina koyarim bak bana
tuvalette bi oc bana dot ile
yeniden ciktiginizi soyledi
dogru mu 
hani onun ami base tuneli gibiydi amk

eren: dot kim amk

desiree: dorothea amcik
desiree: soyle de kiza hayirli olsun diyeyim
desiree: ilk defa bi tunele 2. sans verdin

eren: yok kiskanc kopek
eren: takildim sadece

desiree: siktim diyecektin herhalde
desiree: erko orospusu seni sg

bu kişi engellendi.

"Desiree! Antrenmana telefona bakmak için mi geldin? Bırak şu telefonu!"

Antrenörün bağırmasıyla telefonunu tribünlere rastgele fırlatıp şortumu düzelttim. Nefesimi seslice verirken antrenörün yanına adımladım, takım arkadaşlarım da o sırada su şişelerinin kapaklarını kapatıyorlardı.

"Herkes 4'e geçsin. Desiree, sen pasöre geç."

At kuyruğumu sıkarken Caden'a ters bir bakış attım. "İyi de ben pasör çaprazıyım." diye itiraz ettim kaşlarımı çatarak.

"Bu gün pasör göremiyorum. Geç şuraya."

Herkes top alırken gözlerimi kısıp pasör pozisyonuna geçtim, yanıma benden küçük olan Koç Caden gelip kollarını birbirine bağladı. "Daha önce pasörlük yapmış mıydın?"

Kaşlarımı çatıp ona bakarken Koçun nasıl benden yaşça küçük olduğunu düşünüyordum. Alt dudağımı yalayıp kafamı iki yana salladım. Bu salaktan nefret ediyordum, spor lisesine giden ve torpille kendisini antrenör sanan aptalın tekiydi. Ve tek tek takımdaki herkesi elden geçiriyordu.

"Ne yazık, bu gün sana kaldılar."

Yüzümü buruşturup Caden'a arkamı döndüm, gözlerimi devirip kendi kendime küfür ettim. Kadın antrenörümüzün bu gün başka bir yerde maçı olması çok büyük şanssızlıktı. Kafamı dört numarada sıralanan takım arkadaşlarıma çevirirken Caden'ın arkamdan uzaklaşan adım seslerini dinledim.

Uzaklaşmasıyla gevşekçe omuzlarımı indirdim.

"Göster kendini Ree!" diye bağırdı sıranın en önündeki Ivy. Ona zorlama bir gülümseme sunup parmaklarımı çıtlattım. İlk pas kötü değildi. Tabii saha çizgisinin 1 metre soluna uçup gitmeseydi...

Arkamdan Caden'ın homurdanmasını duyabiliyordum bu yüzden sinirle parmaklarımı esnettim ve onu umursamamaya çalışarak kızlara pas atmaya devam ettim.

Mükemmel pası 4. denememde tutturmuştum. "İstediğinde yapabiliyorsun değil mi Ree?"

"Kes sesini Cad."

we bark at the park, e. jaegerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin