tw: smut, mastürbasyon, sakso, kelepçe☠️
Desiree Brooks
Yüzümü yastığa gömmeye çalışıp çığlığımı sessizleştirmeye çalıştım. Titrerken kalçam havaya kalktı, kaçıncı kez orgazm olduğumu bilmiyordum. "Eren," dedim nefes nefese.
Bileklerimdeki yumuşak kelepçeleri çekiştirip sızlandım. "Ağrın geçti mi güzelim?" diye sordu elindeki vibratörü kapatıp üzerime doğru eğildi ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu.
Kasılmalarım hala devam ederken kirpiklerimi kırpıştırdım. Ağrım gerçekten de geçmişti. "Hmm." diye mırıldandım ağzımın içinden.
Eren bacaklarımı okşayıp dizlerime öpücükler kondurdu. "Ne kadar güzel olduğunun farkında mısın?" diye sordu fısıldayarak. Ellerini uzatıp yavaşça göğüslerimi yoğururken orgazmın yoğunluğundan dolayı kaslarım uyuşmuştu.
Eren acıtmayacak şekilde bir meme ucumla oynarken uzanıp kelepçeyi açtı. Bileklerimi ovuştururken ellerimi açtı ve kendi eliyle birleştirdi. "Çok güzelsin Desiree." diye fısıldadı yanıma yatıp beni kendi göğsüne yaslarken. Alnımı çıplak göğsüne yaslayıp nefesimi düzene sokmaya çalıştım.
"Yardıma ihtiyacın var mı?" diye sordum bacağıma değen sertliğiyle. Eren yutkundu, "Hayır sen uyu. Ben hallederim."
Onu dinlemeden elimi uzatıp iç çamaşırının içine soktum. Eren, "Desiree." diye beni uyarırken, onu takmayıp penisini kavradım.
Tırnağımla ucundaki sıvıyı dağıtırken Eren titrek bir nefes aldı, gözlerimi onun gözlerine diktim. "Sen yorgun değil miydin ya?" diye sordu, sorarken onu okşadığım için sesi detone olmuştu. Gülümseyip tırnağımla penisine bir yol çizdim.
"Ah siktir, Desiree."
"Hiç beni hayal ettin mi?" diye sordum Eren'in kolundan kurtulup dizlerimin üzerinde doğrularak. Boxerını belinden tutup çekiştirdiğimde penisini serbest bıraktım. Sadece benim orgazm olmamı seyrederek bu kadar sertleşmişti ve boyutuna hala alışamamıştım.
İç çamaşırımdaki ıslaklığı umursamamaya çalışarak yeniden penisini kavradım. Elimli aşağı yukarı hareket ettirirken Eren'in kirpikleri titreşti. Elini saçıma uzatmaya çalıştığında elini ittirdim. "Hayır." dedim sertçe.
"Bu benim doğum günüm, sen de doğum gününde istediğini yap ama şimdi ben istediğimi yapacağım." dedim net bir şekilde.
Eren ismimi boğukça inlerken bana yeniden dokunmaya çalıştı, o sırada daha az önce bileğimden çıkardığı kelepçeyi hızla yatağın üstünden aldım ve bileğine onun fark edemeyeceği bir hızda taktım.
"Siktir ne yapıyorsun?" diye sordu. Dizimin üstünde yükselip ellerini tıpkı onun bana yaptığı gibi yatağın başlığına kelepçeledim.
Omzumu silktim, "Cevap ver. Beni hiç arzuladın mı?"
Penisini yeniden kavrarken Eren nefes nefese dili tutulmuş gibi bana baktı. Tırnağımla penisinin üstünü çizdim, "Beni düşünürken sikine dokundun mu? Biz hala arkadaşken?"
Eren dişlerini sıkıp bileklerinden kelepçeden kurtulmaya çalıştı, ağzından küçük bir tıslama kaçırıp inledi, avcumdaki sertliğini sıktım. "Cevap veremiyor musun?" diye sordum yavaşça.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we bark at the park, e. jaeger
Fanfic•Best friends, lovers, loners. •Eren bir ilişkiyi dört aydan daha fazla sürdüremeyeceğine inanırken, Desiree spor kariyerine odaklanmış mükemmel erkeğin onu bulmasını bekliyordu. •Bazıları onları arkadaştan öte görmezken, diğerleri ikisinin birlikt...