➥missing something

133 18 59
                                    

Desiree Brooks

Kolumdaki hafif yanma hissiyle yurt odamın kapısını açınca ışıkların kapalı olduğunu gördüm. Oda arkadaşımın uyuyor olabileceğini tahmin ederek sessizce kapıyı ardımdan kapattım. Üşümeyeyim diye Eren'in bana verdiği siyah gömleği çıkartıp koluma astım, o sırada içeriden bir ses geldi.

Kaşlarımı çatarak fısıldadım, "Historia?"

İnce bir ses geldiğinde kaşlarımı daha da çatıp ışığın düğmesine bastım. Etraf aydınlanırken gözlerimi kırpıştırdım ve koltukta Ymir'i gördüm. Oda arkadaşım Historia'nın hemen üzerinde. "Bir şeyi mi böldüm?"

Historia hızla Ymir'i üzerinden ittirdiğinde Ymir koltuktan aşağı uçtu ve kalçasının üzerine düşüp inledi.

Historia yerinde doğrulup bana baktı. "Desiree."

Kaşlarımı kaldırıp ikisine baktım. İkisinin de dudakları kızarıktı, belki Historia'nın biraz fazla kızarık olabilirdi. "Bu akşam gelmeyeceğini sandım, üzgünüm."

Alt dudağımı yalayıp gülmemek için elimdeki gömleğin düğmeleriyle oynadım, saçımı kulağımın arkasına ittirdim. "Sorun değil, böldüysem üzgünüm. Karşılaşmamışız gibi varsayın." dedikten sonra hızlı adımlarla yatak odama doğru ilerleyip hemen içeri girdim.

Eren'in gömleğini ona yarın geri vermek için tekli koltuğumun üzerine koyup üzerimdekileri çıkartıp şortlu pijama takımımı giydim.

Yarın antrenmanım olduğu için voleybol şortumu da unutmamak için yedeklerden birini Eren'in gömleğinin yanına koydum.
Aptal antrenör Caden formamızı giymediğimizi görünce ısınmada fazladan beş tur daha koşturuyordu.

O salağı aklımdan atıp kolumdaki yeni dövmelerime baktım. Dudaklarımı yalayıp biraz onları izledikten sonra uykumun gelmesi için telefonumla oynamaya başladım. Uyku tutmayınca Reiner'ın mesajlarını yeniden okudum. Instagramda herkese açık profilini bulunca tüm geçmişini yanlışlıkla buldum ve izlenimlerim sonucunda kendisinin bayağı iyi biri olduğu ortaya çıktı.

Benim gibi Uluslararası İlişkiler okuyordu ve üniversitedeki basketbol takımının kaptanıydı. Sporla içli dışlı bir ilişkisi olmalıydı ki bu da plajda çekildiği fotoğraflarda gördüğüm altılı paketini açıklıyordu, yatağımda bağdaş kurup alt dudağımı yaladım. En son ilişkimin üzerinden neredeyse üç ay geçmişti ve ben ondan sonra birkaç tek gecelik ilişkiyle yetinmekle kalmıştım.

Reiner eğer yarın bana tahmin ettiğim şeyi sorarsa ona kesinlikle bir şans verirdim.

İçeriden Historia'nın ve Ymir'in sesleri yükselirken saatin gece yarısını geçtiğini fark ettim. Yarın derslere yetişip antrenmanı kaçırmak istemiyorsam bir şekilde uykuya dalmayı başarmalıydım. Telefonu kapatıp ışığımı kapattım, yatakta dönüp rahat edebileceğim bir pozisyon bulmaya çalıştım ama bir türlü uyuyamadım.

En sonunda pes ederek yatağımın dibindeki şifonyerin en alt çekmecesini açtım ve pembe vibratörlerimden birini çıkardım.

•••

Alarmımla gözlerimi açtığımda yastığımın dibindeki telefonumu elime alıp Historia'yı uyandırmasın diye hemen kapattım.

Gerçi kendisi ve sevgilisi gece beni pek uyutmamışlardı ama yine de ben iyi bir oda arkadaşıydım. Derslerim öğleden sonraydı bu yüzden öğlene kadar istediğimi yapabilirdim. Ben de voleybol şortumla üzerime siyah bir tişört geçirdim ve spor çantamı da alıp odamdan çıktım.

we bark at the park, e. jaegerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin