➥power couple

165 12 87
                                    

yorum siniri: 55
okudugunuza dair bi isaret birakin yeter
iyi okumalarr

Desiree Brooks

Yüzümdeki aptal sırıtışla yatakta arkamı döndüm. Eren rüya görüyordu ve rüyasında konuşuyordu.

Ve konuşması benim hakkımdaydı.

Daha doğrusu sanırım rüyasında beni beceriyordu ama bu gereksiz bir konuydu.

Daha önce hiç kimse beni rüyasında görmemişti, ya da kimse söylememişti.

Teorik olarak Eren de söylememişti ama birkaç kez ismimi sayıklamıştı ve sonra rüyasında inlemişti. Bu senaryo bana çok tanıdık geldiği için yanaklarım ısınmıştı.

Yatakta diğer tarafa dönmeye çalışınca uyanacağını zannedip başımı hemen yastığa gömdüm. Eren beni belimden tutup kendine çekti ve vücutlarımızı birleştirdi.

Kalçamı ona doğru ittirdiğimde Eren hareketlendi.

"Siktir,"

Salak gibi heyecanlanıp hızla arkamı döndüm. "Sana da günaydın."

Eren uyku mahmuru bakışlarıyla gözlerini kısıp yüzünü buruşturdu. Deli gibi sırıtarak yatakta oturur pozisyona geçtim. Üzerimde sadece yarım atlet ve altımda da külotum vardı.

"Günaydın." diye mırıldandı Eren çatallı sesiyle. Yatakta bir kez zıplayınca neredeyse üzerine düşüyordum.

"Neden bu kadar enerjiksin?"

Omzumu silktim ve ona tepeden baktım. Gözlerini kırpıştırınca içimden kirpiklerini okşama isteği geldi. "Sen neden bu kadar yorgunsun? Ben seni sikmedim ki, sen beni siktin."

Eren yüzünü buruşturarak gülümsedi, "Ya Desiree."

"Rüyanda ne gördün?"

Eren gözlerini yeniden kırpıştırdı.

"Rüyamda mı?"

Bir anlığına düşünür gibi yaptı. "Neden?"

"Kaplumbağa deden. Rüyanda konuştun."

Kendi ağzıyla söyleyene kadar ısrar edecektim çünkü ilk defa birisi beni rüyasında becermişti. "Konuştum mu?"

"Hafıza kaybı mı yaşıyorsun?" diye mırıldandım yüzüne doğru eğilip. Burnunun ucuna bir öpücük kondurduğumda Eren burnunu kırıştırıp gülümsedi. "Söyletene kadar ısrar edeceksin değil mi?"

Omzumu silktim, beni tanıyordu. "Evet. Sonuçta herkes rüyasında beni becermiyor."

"Herkes değil, bundan sonra kimse beceremez zaten. İster gerçek hayatta, ister rüyalarında, ister hayallerinde."

Kalbimin bir anlığına teklediğini hissettim. "Oha."

"Evet Desiree."

Ellerimi onun çenesinin etrafına sardım. "Ay şaka mıdır?" Parmaklarımı uzatıp kulak memesini elime aldım. Birkaç yıl önce deldirdiği kulaklarına küpe takmamıştı, yumuşak eti parmaklarımın ucunda çevirip oynadım.

"Şaka değil, gerçek. Uf Desiree, çok seviyorum seni."

Alt dudağımı ısırıp sırıtmaya devam ettim. "Biliyorum."

Eren hafifçe kaşlarını çattı, "Bana geri seni seviyorum demeyecek misin?"

Sırıtmam daha da genişledi. "Dememi tercih eder misin?"

we bark at the park, e. jaegerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin