tw: smut! (coksmut)
Eren Jaeger
Misafirlerimiz gittiğinde Desiree dik ve gergin omuzlarını indirdi.
Çocukluğumuzdan beri birbirimizden başka pek arkadaşımız olmamıştı, şimdi garip geliyordu. Mesela Desiree'nin ayrı bir kız arkadaş ortamı ya da benim ayrı bir erkek arkadaş grubum hiç olmamıştı.
İnsanlarla zorla iletişim kurup, onlara güvenip yaklaşabiliyorduk ve bu yıllar içinde hiç değişmemişti. Desiree'ye arkasından sarıldığımda kafamı onun boynuna gömdüm.
"Bana haber vermedin." diye mırıldandı Desiree.
"Haber vermedim çünkü kabul etmezdin."
"Evet, etmezdim."
Yavaşça boynunu öptüm. Desiree nefesini vererek önüne döndü. Ben de kollarımı beline dolayıp onu kendime bastırdım.
"Misafirlerimiz gelmeden önce bir şey yapacaktık." diye mırıldandım boynuna doğru fısıldayarak.
"Duş seksi."
Parmaklarımı Desiree'nin hala nemli olan saçlarına geçirdim. "Aslında daha farklı yerler de deneyebiliriz."
"Ne demek ist-" lafını ağzımla kesip Desiree'yi iyice kendime çektim.
Dudaklarını dilimle aralayıp yavaşça dilini emdim, parmağımın ucunu altındaki şortun beline takıp kalçasından aşağı kaydırdım.
Desiree'nin boğazından hafif bir inilti kaçınca penisim sızlayıp iç çamaşırımı zorladı.
"Desiree, siktir." diye nefes nefese fısıldadım ondan ayrılıp. Desiree nefes almaya çalışırken onu bir hamlede kucağıma alıp koltuğa doğru ilerledim. Koltuğun sırt yaslama yerine Desiree'nin kalçasını yerleştirdim.
"Ne yapıyorsun?" diye sordu Desiree baş aşağı bir şekilde. Ellerinin üzerinde doğrulmaya çalıştı ama onu koltuğa doğru ittirdim.
"Yerinde dur bebeğim." diye mırıldandım. Şortunu belinden çekip sikimi sızlatacak derecede güzel kalçasını ortaya çıkarttım.
"Kan beynime akacak şimdi, düzelt beni piç." diyerek küfür etti Desiree. Kıkırdayıp şortu bir kenara attım.
Kalçasına bir tokat attığımda Desiree inleyerek dirseklerinin üzerinde doğruldu. "Eren beni böyle ters sikersen öldürürüm seni."
"Desiree, biz düzüşürken çok konuşuyorsun bebeğim."
"Carla teyzeye cidden laf etmek istemiyorum ama anneni de ters-"
Kalçasına ikinci bir tokatı indirdiğimde Desiree'nin kolları titredi. Sertçe yumuşak etini yoğurup ince iç çamaşırını çekiştirdim ve bacak arasına bastırdım. İnce kumaş ıslanırken Desiree'nin, yüzünü ellerinin arasına almaya ve inlememeye çalışmasını zevkle izledim.
Çamaşırının üzerinden başparmağımla yavaşça klitorisine dokunduğumda Desiree kasıldı. İnleyecekken kendini tutup ellerinin üzerinde yeniden kalktı, bu sefer kaçacağını anladım.
"Kaçma güzelim,"
"Senin yüzünden voleybolda yapmadığım plankı yapıyorum orospu çocuğu."
Dediği şeye yeniden kıkırdadım. "Azgınken mizah seviyen de libidon gibi yükseliyor."
"Bir milyon kahkaha, göt herif- Ah!"
Islak kumaşı bacaklarının arasından çekip çıkardığımda, Desiree'nin ıslaklığı ışıkla parladı. "Ne kadar ıslaksın," diye fısıldadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we bark at the park, e. jaeger
Фанфик•Best friends, lovers, loners. •Eren bir ilişkiyi dört aydan daha fazla sürdüremeyeceğine inanırken, Desiree spor kariyerine odaklanmış mükemmel erkeğin onu bulmasını bekliyordu. •Bazıları onları arkadaştan öte görmezken, diğerleri ikisinin birlikt...