tw: smut, ayrıntılı oral
Eren Jaeger
Bu doğru değildi ama yine de istiyordum.
Desiree yanımda uyuyakalıp yine benim ismini inlemeye başladığında bir şeyleri taşıran son noktaya geldiğimi hissettmiştim.
Desiree altımda uzanırken şaşkınlıktan gözbebekleri kocaman olmuş ve dili tutulmuş bir halde bana bakıyordu.
"Neden bu kadar şaşırıyorsun? Az önce rüyanda aynılarını görmedin mi?" diye sordum kışkırtıcı bir şekilde gülümserken. Gözlerim Desiree'nin hızla inip kalkan göğsüne takıldı.
Kelimelerim biraz sert ve otoriterdi, bunda biraz içtiğim biranın da etkisi vardı tabii. Ama Desiree yanımda böyle sızlanırken kendimi tutmam çok zordu.
"Eren." diye soludu neredeyse kekeleyerek. Kafamı yana eğip onu süzdüm. "Hmm?"
"Odama gitmem lazım." dedi mırıldanarak, gözleri hala uyku ve uyanıklık arasındaki bulanıkla bakıyordu.
Bacaklarını belime dolayıp pürüzsüz cildini okşadım. Voleybol şortunun belini tutup çekiştirirken Desiree bana izin vermişçesine bir şey söylemiyordu.
Şortunu bacaklarından çekip çıkartırken iç çamaşırından ıslaklığımı görünce penisim zonkladı. "Hiçbir yere gitmiyorsun."
Eğildiğimde eşofmanımın önündeki sertliğim koltuğun yastıklarından birine sürtündü ve boğazımdan boğuk bir inleme kaçtı.
Desiree'nin bacaklarını iki yana açıp arasında eğildim. Islaklığı yüzümün birkaç santim ötesindeydi, yüzümü onun yüzüne çevirdiğimde kafası karışmış ama tahrik olmuş bir halde bana bakıyordu.
Yüzüne bakmaya devam ederken fısıldadım, parmaklarımla iç çamaşırını kenara ittirip ıslaklığını ve küçük tomurcuğunu okşadım. Desiree titrerken yüzünün aldığı şekli ve tepkilerini zihnime kazımaya çalıştım.
"Ah siktir.." diye küfür etti tıpkı rüyasında konuştuğu gibi.
"İnle Desiree. Seni rüyanda nasıl inlettiysem öyle sesini duymak istiyorum." dedim ıslaklığına doğru nefesimi verip. Desiree parmaklarımın altında kasıldığında hafifçe sızlandı.
"Tadına bakmamı ister misin kızım?"
Desiree sızlanıp eliyle saçlarımı kavrayınca bunu bir evet olarak algıladım. Islak kıvrımlarına yaklaşıp klitorisine dudaklarımı değdirdiğimde Desiree ismimi sesli bir şekilde inledi.
Tadını aldığım anda bu tadın bağımlısı olacağımı hissettim. Hayatımda tattığım en iyi şeydi ve sonsuza dek bu sıvıyla beslenebilirdim. Dilimi ıslaklığında kaydırıp tüm sıvısını tattım, hepsi benim içimdi.
Gözlerimi kapatıp dudaklarımı araladım ve onu tamamen ağzıma aldım.
"Siktir Eren evet!" diye bağırdı Desiree beli havalanırken. Titreyen bacaklarını ayırmak için avuçlarımın içini uyluklarına bastırdım.
"Benim için yer aç güzelim." dedim yüzümün yarısı onun sıvısıyla kaplıyken. Desiree hıçkırıp kafasını salladı, dilimi baştan aşağı kaydırınca titreyerek saçlarımı çekiştirdi.
Bir parmağımı deliğinin etrafında gezdirip daha fazla akmaya başlayan sıvısında gezdirdim. "Siktir Desiree. Boşalacak mısın?" diye sordum alt dudağımı yalayıp. Desiree bir eliyle saçımı çekiştirip diğeriyle yüzünü kapadı ve hıçkırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
we bark at the park, e. jaeger
Fanfic•Best friends, lovers, loners. •Eren bir ilişkiyi dört aydan daha fazla sürdüremeyeceğine inanırken, Desiree spor kariyerine odaklanmış mükemmel erkeğin onu bulmasını bekliyordu. •Bazıları onları arkadaştan öte görmezken, diğerleri ikisinin birlikt...