33

663 75 72
                                    

sınır 60 oy, geçince yb gelir bb.

Ne tuhaf bir ortamdı. Zayn üniversite arkadaşları ve eski sevgilisi ile evimizde akşam yemeği yiyorduk.

Zayn'in kendi eviydi daha doğrusu. Ben de misafirdim. Haftaya okulum açılıyordu, geri dönecektim eve.

Gergin bir ortam mıydı yoksa bana mı öyle geliyordu bilmiyordum. Zayn ile benim aramdaki gerginlik zaten başlı başına bir sorundu zaten. Bir de eski sevgilisi çıkmıştı. Zayn, Delilah'ın onun eski sevgilisi olduğunu bildiğimi biliyor muydu emin değildim. Ama huzursuzdu biraz.

Zayn erkek arkadaşlarıyla iş muhabbeti yapıyordu, Delilah ile hiç konuşmamıştı sofraya oturduğumuzdan beri. Delilah ise Zayn onunla bir şeyler konuşsun diye bekliyor gibiydi. Sürekli de bana kaçamak bakışlar atıyordu, görüyordum.

"Eee," dedi Joe birden yükselen sesiyle. Sanırım Joe buydu. "Nasıl tanıştınız? Ne zaman evlenmeye karar verdiniz? Anlatın."

Zayn'e baktım. Anlatacak tek bir şey vardı o da anlaşmamızdı. Ama Zayn bunu anlatmak ister miydi bilmiyordum. O da bana bakıyordu. Ne söyleyeceğini bilmiyor gibiydi. Sonra ikimiz de önümüze döndük.

Ben tavuğumu keserken "Biz çocukluktan beri tanışıyoruz." diye doğruyu söylemiştim. O ise "Biz konserde tanıştık." demişti. Zayn'in arkadaşları kadar en az ben de şok olmuştum. Onlar farklı iki şey söylememize şaşırmış olabilirdi ama ben Zayn'in attığı yalana şaşırmıştım. Bari gerçekçi bir şey söyleseydi.

Aniden ona dönmüştüm yüzümü de zaten. O da bana bakıyordu. Sonra bir gülme geldi ve "Konserde mi?" diye sordum.

"Evet. Unuttun mu?"

Bana bakışlarının, yüzündeki o içten gülümsemenin bir an gerçek olduğunu düşündüm. O kadar güzel rol yapıyordu ki.

Gülerek önüme dönerken uzun süredir Delilah sessizce oturan Delilah sessizliğini bozmuş ve "İyi de sen konsere gitmezsin ki." demişti. Zayn de ben de, hatta masadaki herkes dönüp ona baktı.

"Ama gittim işte. Bir sebebi varmış gitmemin. Neva ile tanıştım."

Söylediğine gülümsedim ama bu buruk bir gülümsemeydi. Güzel bir yalandı.

"Hani çocukluktan beri tanışıyordunuz, anlamadım." Aksanı garip olan arkadaşı, Kian az önce söylediğim şeyi hatırlayınca ben Zayn gibi çabuk bir şekilde yalan söyleyemedim. Öylece yüzüne bakmaya devam ettim Kian'ın. Zayn müdahale etti yine.

"Tanışıyoruz. Babam ve Neva'nın babası beraber iş yapıyorlar, ortaklar. Ama Neva'yı en son küçük bir çocukken görmüştüm. Okul için yurt dışındaydım hep."

Güldüm. Ama kusursuz bir şekilde olayı kurtarışına gülmüştüm. "Doğru." dedim sonra da. "Benim altımda pembe tütü bir etek vardı en son görüştüğümüzde." Bu doğruydu. O da güldü ama gülüşü gerçekti.

"Hatırlıyorum." dedi sonra da ve bardağına uzanıp bir yudum su içti.

"Kimin konseriydi?" Delilah konsere o kadar takılmıştı ki, konserden başka bir şey sormuyordu. Belli Zayn onunla hiç konsere gitmemişti.

Evet Zayn, kimin konseriydi?

"Ed Sheeran."

Dinlediğim bir isimdi, konserine gitmem olasıydı evet. Ama Zayn'in dinleyip dinlemediğini bilmiyordum bile. Yüzümde kalan buruk gülümseme ve yarı şaşkın bir ifade ile hala ona bakıyordum.

"Eee, sonra? Kesik kesik anlatma." Joe biraz meraklıydı.

"Yanımda bir arkadaşım vardı. Ona eşlik etmek için gitmiştim zaten. Sonra aralardan boşluk bulup önlere doğru ilerledik. Boşluklardan geçmeye çalışırken de bir kız, biraz sinirli bir kız, önlere geçmeye çalışıyoruz diye bize kızdı. Baya kızdı."

Promise Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin