MERHABALAAARRR👋❤️
Nasılsınızzz bakalım??? Çok güzel bir bölümle geldiğğğmmmm🤤
Yeni bölümü erkenden yazıp atmaya çalıştım 🙈 Bu sefer daha uzun bir bölümle geldiim 🤤
Yorumlarınızı satır aralarında görmek güzel ve tatlı sohbetler yaratıyor. Eksik etmeyin 🥰
Yıldızımızı da parlatmayı unutmayalııımm✨
İYİ OKUMALAAARRR 🤍🌹
Şarkılar: Diyar Pala - Bensiz Yapama
Yiğit Mahzuni - Deli Gibi Yüreğime Zorsun
Gökhan Türkmen - Çatı Katı"Her zorlukta sana teslim oluşumdur asıl basitlik."
-------------------------------------------------------------------------
"Anne hak etti.""Kızım neden camını kırdın? Baban duysa çok kızardı. Böyle şeyler yapma."
"Ama anne Kartalcım'a küfür etti. Kötü söz söyledi. İzin veremem ben buna." dedim haklı olduğumun sonuna kadar arkasında durarak.
"Bir daha duymayayım Asil. Babana söylerim." annem sinirlenmişti. Ama korkmayacağım.
"Kimse Kartalcım'ı üzemez." daha da sinirlendiğimde kadının söylediği ama benim anlamını bilmediğim kelimeyi anneme soracaktım. O anlamını bana söylerdi.
"Anne serseri ne demek?" dedim söylemesi için eteğini çekiştirirken. Mutfakta peşinde dolanıyordum.
"Serseri işte kızım. İşi gücü olmayan, ona buna saldıran demek." mutfakta yardımcı ablalara bir şeyler söylüyordu.
"Ne? Ama Kartalcım öyle biri değil ki! Bak anne yalan söyledi. O kadını babama söyleyeceğim ona kızsın. Kartalcım'a bir daha Serseri derse bu sefer camını değil kafasını kıracağım." diyerek annemi dinlemeden evden çıktım. Plan kurup o kadını pişman edeceğim.
Ama önce Kartalcım'ı bulup ona söyleyeceğim. O kadına ben ceza verdim.
Sokak sokak dolaştıktan sonra dayısının evinin bahçesinin önündeydim. Bahçede dayısı birine bağırıyordu.
"Bir daha seninle ilgili bir şikayet duymayacağım Kartal."
O da Kartalcım'a kızıyordu. Herkes Kartalcım'a kızıyordu. O zaman bende onlara ceza verecektim.
Yerden bir taş aldım. Cebimdeki sapanı çıkarıp taşı sapana yerleştirdim. Kapıdaki adamlar girmeme izin vermezlerdi o yüzden onları kandırmam lazımdı.
Aklıma Kartal'ın beni kurtarmak için yaptığı şaka geldi.
Adamların yanına koşup bağırdım:
"Abi orada adamlar kavga ediyor yardım edin bıçakları var." dediğimde ikisi de kapıdan o tarafa doğru koştu. Kartalcım gerçekten çok akıllıydı.
Kapıyı açtığımda dayısının Kartal'a tokat attığını gördüm. Yere düştü. Canı çok acıdı biliyordum tokat çok acı veriyordu. Sapanımı kaldırıp dayısının kafasına nişan aldıktan sonra taşı fırlattım.
Kafasına değen taştan sonra hızlıca bana dönen adamın önünde yatan Kartalcıma doğru koştum. Önünde durduktan sonra cebimdeki taşlardan birini daha sapana koydum.
Onun söylediği şey aklıma gelmişti. 'Senin olan her şeyi korumak için elinden geleni yap Asil. Kimse senin olanı, sen izin vermedikçe almamalı anlaştık mı?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL KABİR
Novela JuvenilKızıl, Kabir ve Cellat. Bu oyun üçü arasında kuruluydu. Kızıl, alev. kabir, ölüm. Cellat, katildi. Cellat, kurbanının alevini söndürmüş ve ölüme terk etmişti. Ölüm hiç bu kadar karanlığa mahkum olmamıştı. Cellat, darağacını mı yoksa ölüme terk ettiğ...