MERHABALAAARRR👋❤️
Yeni bölümü erkenden yazıp atmaya çalıştım 🙈 Bu sefer daha uzun bir bölümle geldiim 🤤
Yorumlarınızı satır aralarında görmek güzel ve tatlı sohbetler yaratıyor. Eksik etmeyin 🥰
Yıldızımızı da parlatmayı unutmayalııımm✨
İYİ OKUMALAAARRR 🤍🌹
Şarkı: İlayda Su Çakıroğlu - Sil Baştan 🕯️
"Sevdiğini öldürebilmek sevgi ister. Yüreğine söz geçirmekte ölüm ister."
-------------------------------------------------------------------"Asil, evine hoş geldin." nereden geldiğini duymadığım sesin sahibini arıyordum.
"kimsin?" sesim gür çıkmıştı ama sadece benim kafamda yankılanmış gibiydi.
Karanlık bir yerdeydim. Sürekli bir şeylere çarpıyordum. Bir kaç kere düştüğümde elimde tortular hissetmiştim ya kumlu bir yerde ya da topraklı bir yerdeydim. Dizimde yaralar açılmıştı hatta kanların bacaklarımdan aşağıya süzüldüğünü hissediyordum.
"Sessiz ol Asil. Rahatsız edeceksin." dedi hala kimden geldiğini bilmediğim ses.
Etrafımda dönerek bir hareket aramaya çalışırken onun söylediklerini dinliyordum.
"Kimi rahatsız edeceğim?"
"Ruhları."
Söylediğine bir anlam vermeye çalışırken etraf yavaşça aydınlanmaya başladı. Gözlerim kısılırken ellerimi gözlerime siper ettim. Parmaklarımı tek tek aralarken karşımda bir mezar gördüm. Bütün elimi yüzümden çektikten sonra bir mezarlıkta olduğumu fark ettim.
Hiçbir mezarda isim yazmıyordu.
"Neden kimsenin ismi yazmıyor."
"Öldükten sonra taşta yazan ismin anlamı yoktur Asil. Sen öldürdüğün insanların isimlerini hatırlıyor musun?" söylediği cümle sanki bir ok olup boğazıma saplandı ve nefesimi kesti. Verecek bir cevap bulamadım.
"Neden bir mezarlıktayım? Sen neredesin?" konuşurken aynı zamanda onu bulmanın ümidiyle mezarlıkta dolaşıyordum.
"Mezarlıkta olmanın bir sebebi var Asil. Arayıştasın. Bana gelecek olursak da beni bulmak istemiyorsun yoksa sana görünürdüm." söylediklerinden zerre bir şey anlamıyordum.
"Şifreli konuşmayı bırakmayı düşünüyor musun?"
"Aradığını bulduğunda görüşürüz Asil." dedi ve göremediğim adamın sesi de kayboldu.
Mezar da dolanmaya devam ettiğimde üst üste olan bir mezar ilgimi çekti. Neden bir mezar üst üste olurdu ki?
Dizimdeki yaralar yavaşlatsa da mezar taşında aynı zamanda yazılar olduğunu fark ettim. Hızı biraz zorlayarak iki kat olan mezara yaklaştığımda okuduğum isimler beni toprağa saplamıştı.
Alttaki mezarda 'Kartal Naderi' üstteki mezarda ise 'Serseri' yazıyordu.
Ben Kartal'ı öldürmüştüm.
Görüşümü engelleyen yaşları silerek mezara ilerledim. Mezarın ön tarafına geçtiğimde üstteki mezarın boş olduğunu gördüm. Mezar neden boştu? İki mezarın dolu olması zaten saçma olmaz mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL KABİR
Roman pour AdolescentsKızıl, Kabir ve Cellat. Bu oyun üçü arasında kuruluydu. Kızıl, alev. kabir, ölüm. Cellat, katildi. Cellat, kurbanının alevini söndürmüş ve ölüme terk etmişti. Ölüm hiç bu kadar karanlığa mahkum olmamıştı. Cellat, darağacını mı yoksa ölüme terk ettiğ...