BEN GELDİM HUHUHUHUHU🥳🥑🌸
Geç oldu biliyorum ama üniversite hayatım yoğun ve ödevlerle geçiyor🥺
Yorum yapmayı ve yıldızı parlatmayı unutmayın🔥
Bölüm hakkında düşüncenizi eksik etmeyin 😊
Şarkı: Zakkum - Seni Rastgele Sevmedim
"Yansın hayat kimin umurunda ben alev olduktan sonra.."
------------------------------------------------------------------------
Bazı güzel şeyler nefretle başlar derler. Bazı kötü şeyler de Sevgiyle başlayabiliyormuş. Öğrendim..Aynı ihanet , aynı kişi tarafından 3 yıl arayla 2 kez baştan yaşatıldı.
Aynı ihanet, kendim tarafımdan 3 yıl boyunca sayamadığım kadar kendime yaşatıldı.
Bu hikayede kaybeden akıl sağlığım oldu.
"Liderimiz, efendimiz bizi affet." Dicle'nin bilmem kaçıncı kurduğu affetme cümlesiyle meydanın önünde kıraathane nin orada durdum.
"La bi sal beni la." diye bağırdım.
"Napim sen bensiz solan gül, ben sensiz kuruyan nehir gibiyim güzelim." Dediğinde gülme krizi geçirdim. O kadar ciddi bir ifadeyle kurmuştu ki cümleyi kahkahayı bastım. Herkesi delirtiyordum. Beğendim.
"Affetmeyecem napacan?" dediğimde suratını astı.
"Zaten sen affetsen ben affetmem. Allah affetse sen affetme. Ben affetsem Umay affetmesin. Onun da seni affetmesi-" cümlesini çığlıkla kestim. Yetmişti artık.
"Lan ne saçmalıyorsun?" Dediğimde gülümsedi. Ama şirin şekilde bu gülüş seni kızdırabilecek bir cümle geliyor demekti.
"Sen biz küsünce affedelim diye saçmalıyorsun ya ben de o taktiği deniyorum." gülerek söylediği şeyle gözlerim seğirdi. Bu nasıl affedilme şekli lan. Üstüne yürümeye başlayarak konuştum.
"Seni döverim." Üstüne atlayacağım sırada hemen konuşmaya başladı.
"Sana kötü haberim var." Dediğinde durarak gülümsedim dövme zahmetinden kurtardığı için.
"Ne zaman iyi haber verdin ki." Dediğimde kıraathaneden bir müzik ilişti kulağıma, oradan ruhuma. İçimi titretti.
Dicle konuşağı sırada elimi kaldırıp susturdum.
"Şşştt! Şimdi değil dur dur. Ferdi Tayfur - Sabahçı kahvesi çalıyor. Önce bunu dinleyeceğim." Dediğimde Ferdi baba şarkıya girdi.
"Sevgilim, sevgilim bak yine şafak söküyor
Sevgilim, sevgilim bak yine sabah oluyor
Şimdi sen kim bilir ne duygullardasın
Belki de en güzel uykulardasın
Şimdi sen kim bilir ne duygullardasın
Belki de en güzel uykulardasın.."Sözleri bitirip müziğe girince içim bi hoş olmuştu. Bir insan bu kadar mı etkilenir be.
Müziğin sesiyle kıraathane'nin önündeki sandalyeye oturdum.
"Sen rüyalar aleminde
Yeni aşklar hevesinde
Bense yine uykusuzum
Bir sabahçı kahvesindeSevgilim, sevgilim inan ki çok özledim seni
Sevgilim, sevgilim inan ki çok özledim seni
Dışarıda hafiften yağmurun sesi
Gözümde aşkımın hasret nöbeti
Dışarıda hafiften yağmurun sesi
Gözümde aşkımın hasret nöbeti."Şarkıya yavaşça eşlik ediyordum. Kendimden geçme sebebim bu adamın sesi.
"Sen rüyalar aleminde
Yeni aşklar hevesinde
Bense yine uykusuzum
Bir sabahçı kahvesinde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL KABİR
Teen FictionKızıl, Kabir ve Cellat. Bu oyun üçü arasında kuruluydu. Kızıl, alev. kabir, ölüm. Cellat, katildi. Cellat, kurbanının alevini söndürmüş ve ölüme terk etmişti. Ölüm hiç bu kadar karanlığa mahkum olmamıştı. Cellat, darağacını mı yoksa ölüme terk ettiğ...