15. "Yanlış Kurşun"

879 69 113
                                    

MERHABAAALLLAAARR👋💋

Ayyy! Geldim geldiiğğmmm geç ama geldiğğmm🥲🙈

Özleştik baya ama olsun kavuştuk huhuhuhu👻

Nasılsınız bakalııımmm🤤

Arkadaşlar bu yazar kızçenin üstünde nazarlar var. Ne zaman bölüm tarihi versem bir şey oluyor bana o yüzden dank diye salayım bölümleri diyorum 😶

Bu tarih benim için çok çok önemli bir gün bir şey olacak inşallah güzel geçer iyi dileklerde bulunun buna ihtiyacım var🫀🙈

O zaman hadi bölümeee👇

ŞARKI: KÖFN- Bİ' TEK BEN ANLARIM

"Kaç defa ölünür ki sevdiğinin ardından?"
-----------------------------------------------------------------------------

İnsanların bazı korkuları vardır aşamadığı. Yüzleşmekten kaçındığı...

Korkunun da boyutları var aslında. Bazıları aşar, Bazıları görmezden gelebilir, bazılarıysa ölümü tercih edecek dereceye gelebilir.

Bir de değişeni vardır korkusunun. En çok korktuğu şeyin aslında o olmadığını fark eder başka bir şeyden daha çok korktuğunda.

Benim korkum değişen olanındandı.

İsmim dahi yokken annemin gelmemesinden korkuyordum. İsmimi Asil koyduklarında öz babamın tekrardan gelip beni bodruma kilitlemesinden korkuyordum. Karaca olduğumda Serseri'yi kaybetmekten korkuyordum. Çete lideri olduğumda düşmanımla düşman kalamamaktan korkuyordum.

Şimdiyse nasıl yaşayacağımdan korkuyorum.

9 yaşındaki halim o bodrumda Kartalcım diyerek ağlıyordu. 

Karaca, Serserisi için yas tutmuyordu onun yanına gitmişti.

Geriye sadece Zırdeli lider Asil Kızılkurt ve intikamı kalmıştı.

Kartalcım, Serseri; gittiğin yerde güller açmıyorsa o zaman versinler cenneti ateşe.

Kartal Naderi, gittiğin yerde yüzün gülüyorsa o zaman versinler dünyayı ateşe...

Gözlerimi araladığımda yine aynı odadaydım. Akın'ın son söyledikleri aklıma geldiğinde gözlerim doldu.

"Abim, öldü. Senin yüzünden."

Odada kimse yoktu. Hızlıca yataktan inip kapıya koştum. Gözlerim şelale olmuştu bile. Merdivenlerden inerken birden karşıma Kartal'ın çıkmasıyla çığlık attım.

"Hortladı." dedikten sonrasını hatırlamıyorum çünkü yine bayılmıştım.

KARTAL'DAN

Karşımda uyuyan kıza endişeli şekilde bakıyordum çünkü bu kadar çok bayılması beni endişelendiriyordu artık. 3.kez bayıldı!

"Asil."

"Asil uyan artık." seslenmeme rağmen uyanmıyordu.

Akın'ın yaptığı aptallığın cezasını bana kesecekti. 

"Neden öldüğümü söyledin oğlum sen?" Akın'a sinirle döndüm.

"Abi sana sorarsa ne diyeyim dediğimde 'senin yüzünden öldü de' demedin mi?"

"Geri zekalı mısın oğlum mecaz olarak söyledim. Canından çok Azap'ı düşündüğü için sinirle söyledim. Bunun mecaz olduğunu anlamayacak kadar beynini kullanamıyor musun?"

KIZIL KABİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin