אמהכמעט מבועתת, נכנסה אמה ופגשה בזוגות עיניים גבריות בחדר אחד. מזכירה זה לא קטע של כולם? של כל האנשים העשירים האלה?
במבט מהיר השתדלה לבחון את כולם ולהסיק את תפקידם, ומבטה נתפס על האיש המבוגר שישב על כיסא בראש השולחן, ממש על יד אמה שעמדה באי עשייה.
הוא הזכיר לה מישהו במיוחד.
הוא הביט בה מוזר כך לפחות חשבה, מכיוון שעמדה דקה שתיים ולא הציגה את עצמה. וכשנזכרה תהתה לעצמה איך אמורה בעצם לעשות זאת.
״היי, אני אמה אנדריי, ה-״ -משרתת, מנקה, משועבדת-, ״-עוזרת האישית של בלאק.״ בחיוך חצי עקום הצליחה להשלים את המשפט שלימד אותה בלאק לפני שנכנסה, והגישה את ידה ללחיצה של האדון המבוגר.
ויליס הביט בה בהרמת גבה, לעוזרת כזו לא ציפה מבנו, במיוחד כשנשארה עם הלחיצת יד באוויר לכמה רגעים.
היא הייתה צעירה. והיה נראה שעוד תצטרך לבנות את הביטחון שלה. בחן את הבגדים שלבשה, אף עוזרת לא התלבשה כך. הרגיש שלא הייתה מספיק רשמית לעבודה.
ויליס סמית לא היסס להחליף מבטים עם בנו שניסה לשדר שהכל בסדר ושיפסיק.
בלאק החליט לעשות קאט לכל הסצנה הזאת לפני שיתחיל להתחרפן, הוא כחכך בגרונו וסימן לאמה להתיישב על ידו, בכיסא היחיד שחיכה לה.
״נעים להכיר, אמה.״ ויליס החליט להמשיך כרגיל, לא היה לו זמן להתעכב על זה. אחר כך יתחקר אותו מאיפה הביא אותה.
״היום אנחנו מתחילים בישיבה על האב טיפוס, אני רוצה לסיים את זה. אחרי שאני ומארק שוחחנו הוחלט שלאחר מכן נקבע את האירוע.״ מול בלאק ישב גבר מבוגר גם כן שחייך, אמה תהתה לעצמה שהוא גם היה עוזר, רק של ויליס.
היא לא יכלה לעצור את עצמה מלדחוף את מרפקה בזרועו של בלאק, מכיוון שגם את זה הייתה אמורה לכתוב במחברת כנקודות.
כשהביט בה בזעם, ידעה שהצטרכה לקחת בחשבון שזה מה שעליה תקבל. ״תכתבי הכל.״ לחש בקרירות.
כפי שהורה עליה המפונק, מלמלה אוקיי וניסתה לעקוב אחרי כל מה שכולם אמרו, דיברו על דברים שלא הבינה או ידעה.
מי זה לעזאזל אב טיפוס.
איבדה את עצמה בהקשבה תוך כדי כתיבה ומכיוון שלא ידעה איך לעשות את זה טוב יותר, אמה צוטטה בלחץ במחברת כל עובד שדיבר. נקודות לסיכום לא היו לה.
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...