פרק 4

752 67 9
                                    


אמה

ליבה של אמה החל להאיץ, היא הייתה כבר לבושה במדים שקיבלה יחד עם השאר, הם היו כל כך מושקעים שאמה תהתה אם המסעדה סיפקה או מנהל האירוע.

"מעשה קטן, טעות קטנה. וזה הסוף שלכם."

גופה הצטמרר כששמעה בראשה את קולה של ג'ן איתן. השיחת 'עידוד' שעשתה למלצרים לפני, לא הייתה מעודדת בכלל.

"אל תשכחו מאיפה האנשים האלה מגיעים, תזכרו את המילה כבוד ותפנימו."

היא ניסתה לסלק ממחשבותיה את הבחורה המתעתעת ביופיה שדיברה כקוצי הוורד.

ג'ן לא הייתה פחות לחוצה מאמה - האירוע הענק, המצלמות, אנשים חשובים והמון סוכנויות לא הקלו על הסיטואציה. לעשות רושם טוב על בנו של יו״ר THCars הייתה בין הסיבות הבולטות ללחץ.

ואבא שלה כמובן.

כל הצוותים היו מאורגנים ואורחים כבר התחילו להגיע. אמה הציצה מבעד לדלת שהפרידה בין האולם הראשי לבין המטבח. הנשים לבשו שמלות ערב יפיפיות, וגופן היה מעוטר בלא מעט תכשיטי זהב וכסף. הגברים לבשו חליפות מהודרות.

אמה חשבה לעצמה, אם האירוע היה ככה מושקע, האנשים היו מושקעים והכל היה יקר. איך קרה שמלצרית כמוה הגיע לאירוע כזה יוקרתי? לא שחשבה שהיא ברמה נמוכה יותר, אבל סך הכל מלצרה במסעדה הזאת כמה זמן ולא יותר. ואחרי הכל היא ידעה שהצטרכה להודות על הזדמנות כזאת מוזרה.

לאט לאט שולחנות החלו להתמלא, בשלב מסוים היא שהתה זמן רב על יד הדלת שחברה הטוב משך אותה לאחור.

"מה את חושבת שאת עושה אמה." מייק רכן אל הסקרנית, לחש בזהירות. "אסור שיראו אותך ככה, אורחים מתחילים להגיע."

"מה אני אעשה שהיהלומים קורצים לי." אמה נדנדה בראשה, הייתה מהופנטת לגמרי. "אתה מבין איזה מן אירוע אנחנו ממלצרים?"

"ברור שאני מבין." הוא לפתע צחק, "אני שמח לראות שהבנת רק עכשיו. ואני צריך את הרגליים שלך בקרקע אמה."

"ברור," אמה חייכה, ניסתה לבלגן חזרה את שערו של מייק אך ללא הצלחה. "אנחנו הכי טובים שיש.״ מעודדת היא ניסתה להישמע.

"אויש, אני אוהב אותך כל כך." את לחייה של אמה, מייק צבט בחוזקה בקול ׳חמוד׳ שחשבה שהיה מאוד מעצבן במיוחד כי הכאיב לה.

Love In OrderWhere stories live. Discover now