בלאקבחליפות רשמיות התיישבו הבכירים סביב השולחן העגול בחדר הישיבות. בכיסא על יד ראש השולחן התיישב בלאק, בנו של היו״ר של חברת הרכבים הגדולה.
'THCars'
״אני חושב שאפשר כבר להתחיל, יושב הראש.״ ובצידו השני של ראש השולחן, יועצו הבכיר של יושב הראש, מארק אית׳ן.
כחכך בגרונו ויליס סמית׳, הביט במסמכים באיטיות והעביר את שאלתו לבנו, ״מי חסר?״
לאחר סריקת החדר ובדיקה בשעון יד, בלאק אמר לאביו מי השניים שהיו חסרים ושאין סיבה כתובה לחוסר נוכחותם. הודיע ויליס שימתינו בעוד כחמש דקות לחסרים.
״הם מבזבזים את זמננו היקר, למה שנחכה למאחרים שאין להם סיבה?״ צקצק בלשונו יועצו והקרוב של יו״ר. כבר כמה שנים שהיה לצידו של ויליס ועזר בכל סוגי התחומים בחברה, וכשבמיוחד הוחלט על השידוך המיוחל בין בתו לבין בנו של היו״ר.
יש שיגידו לעסקים טובים, יש שיגידו לאהבה.
״מדובר באירוע גדול אל תשכח, אני רוצה שכל אחד ואחד פה ידע בדיוק מה תפקידו, למנוע טעויות ולשווק את החברה בדרך הכי טובה.״ בלאק נאנח לעצמו על איך שאביו היה נענה לשיחות המיותרות עם היועץ המעיק מול כולם.
גם לא שרצה להיות נוכח.
לאחר כמה רגעים ממושכים שעברו בשתיקה בחלל החדר, הגיעו שני החסרים. ״שניכם תשארו איתי אחרי הישיבה.״ ויליס פקד בזמן שהשניים בזריזות התיישבו במקומותיהם.
״אז כמו שאתם מבינים מחר האירוע, הישיבה נועדה לוודא את תפקידם של כל אחד כאן בחדר. ואין אחד שיוצא מכאן בלי להבין את תפקידו.״ למרות הקושי, את גבו יישר שוב ויליס. הביט בעיניו של כל עובד על מנת להראות שלמרות היותו כבר מבוגר ולא בריא כילד - הוא עדיין שולט ובעניינים.
בלאק שיחק עם העט על השולחן, כבר ידע מה היה תפקידו וזה להציג מול שאר החברות המתחרות את האב טיפוס של הרכב החדש. אביו הפציר בו והוא ידע שאין עם מי להתווכח באירוע שכזה, זה היה חשוב לחברה.
לאחר שעברו על חלוקת העבודה באירוע, מארק קטע את השיחה. ״רגע, מי מציג את האב טיפוס לקהל?״ מארק ידע מי יציג, ועדיין חשב שלתת לבחור צעיר להציג את החלק הכי חשוב במופע זה יכל להיראות בדיחה עם רמת אמינות נמוכה.
״בלאק יציג את האב טיפוס לקהל, מדובר בנאום של כמה דקות בלבד.״ ויליס ענה ללא התייחסות נוספת, המחשבות העסיקו אותו יותר מדי באירוע עצמו ובנושאים דחופים, ולא בשאלות קלות.
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...