פרק 18

118 17 1
                                    


אמה

אל פינת המדפסת אמה התקדמה בצעדים פזיזים. לאחר השיחה שהייתה בינה לבין האדון הצעיר כבר קיבלה משימות שעליה לעשות.

בעיקר לצלם מסמכים ולסדר את לוח הזמנים שלו.

כשניסתה להבין איך המדפסת עובדת, לאמה התחבר למה בלאק נהג להיות קר. המפגש שלה עם ויליס סמית מההתחלה היה דומה, ומאוד הזכיר אותו וזה הכל מראה על עניין של חינוך ולסביבה שגדלת אליה למרות שלא ראתה את האמא בתמונה.

תהתה לעצמה ממי קיבלה את החינוך בעצמה, זכרה שהיו ההורים הכי טובים בעולם. וכך בתקופה הכי חשובה בחייה בגיל ההתבגרות איבדה אותם יחד.
היא קינאה בבלאק סמית, שגם אם היה לו אב שנטה להיות קשוח או נוזף הוא היה קיים ויחד איתו.

״למה זה לא עובד.״ את המדפסת ניסתה להבין בנואשות, אולי לחשוב על מחשבות מיותרות הסיח את דעתה. על לחצנים רנדומליים לחצה ללא הצלחה.

האדון הצעיר נפרד מהצוות שלו לארוחת צהריים לאחר כמה מילים. התקדם אל המשרד ונפגש עם דמותה של הצעירה.

דז׳ה וו, כשהביט בה מנסה לתפעל את הלחצנים.

זה פאקינג מדפסת אמה אנדריי.

״תבקשי עזרה בדברים כאלה, חוץ מחיים אישיים ולא רלוונטיים אני האיש שלך כאן.״

מיסטר רגשות הגיע.

״אני לא צריכה עזרה.״ אמה החמיצה את פניה. הוא הגיע להציק לה או לעזור?

בלאק גיחך בזלזול והרים את סנטרו אל חלל המסדרון, ״כמו עם הכיריים החשמליים?״

את מבטה הזועם פגש, לא יכלה להשתלט על עצמה. הדרך שבה ירד לפסים אישיים חרפנה אותה, איך הייתה אמורה לשמור על כבוד ככה?

תזכרי שהוא מסכן.

שיש לו רק חבר אחד וזה פיטר השותף לעבודה.

״אתה מקשה עליי יותר, בלאק.״ נפלט לה בחוסר רשמיות, הרגישה בנוח מדי. ״אני מתכוונת אם אתה מוכן לעזור לי או לא.״

היא לא ידעה אם הצליחה להציל את עצמה מהמצב.

מבחינתו זו הייתה אינטראקציה שלא פגש לפני כן, והיא גרמה לו לרצות להציק לה בגלל חוסר הידע שלה. זה שיגע אותו להטיל בה ספק.

Love In OrderWhere stories live. Discover now