פרק 9

507 52 9
                                    



בלאק אמה

"אני אדבר איתך אני נכנס להתקלח." בלאק סיים שיחה נוספת הקשורה לעסקים והתחיל לפתוח כפתור כפתור בדרכו אל החדר. כשהגיע אל הדלת, כבר פתח את כל הכפתורים והוריד את החולצה.

דלת החדר נפתחה, בלאק זרק על המיטה את החולצה ואת עליונית החליפה שהחזיק. כשסגר אותה שמע קולות חלשים מכיוון המרפסת.

"מה עכשיו." התרגז והתחיל לפתוח את החגורה השחורה בעצבים.
עבר על יד השולחן, נתן מבט קטן אל התמונה אך כשראה שהייתה הפוכה הוא התחיל לחשוד.
רגליו עשו צעדים מהירים אל המרפסת, הביט קדימה אל החצר כרגיל ונתן לשמש להאיר את גופו השזוף ואת פניו.

משהו היה מוזר.

הוא הבין את זה מהר כשהעביר את מבטו לאט שמאלה, קלט את הבחורה הצמודה לקיר עם עיניים עצומות. התפללה עם חומרי ניקוי בידיה.

"מה לעזאזל..." הוא התקרב לאט לאט אל הבחורה, נעמד מולה.

עיניה נפתחו בבהלה, פניו של בלאק הבהילו אותה יותר. היא עצרה את נשימתה.

לפני שהגיבה, הוא תפס את ידה בחוזקה. "מה את עושה כאן?"
"את נכנסת לי לחדר?" קולו שאג, גבותיו התכווצו בכעס ועיניו השחורות חדרו כלהבות בעיניה של אמה. היא כל כך נלחצה שהתחילה לגהק, הוא תפס חזק יותר בידה. אף אחד לא נכנס לחדרו של בלאק סמית.

"לא, בטה אמרה לי שצריך לנקות את המרפס-"

"אל תשקרי לי."

היא ניסתה לומר לו אך הוא לא הקשיב, היה לה יותר קשה כשנאבקה בעצמה לא לבחון את מה שעמד מולה, בלי להחפיץ כמובן. הקעקועים שעל כתפיו המשיכו לטייל עד כפות ידיו, זעקו לאמה להסתכל עליהם.

"אני אסביר רק תשחרר קודם את היד." התרכזה באיך שתפס את ידה, היה מעצבן בעיקר כי התחילה להרגיש לא נעים. וכל זה כשהייתה צמודה לקיר כמו טוסט והאדון הצעיר היה קרוב.

לאחר כמה רגעים שבחן אותה, בלאק שחרר את ידה. "יש לך 10 שניות."

10 שניות? מי אתה בכל-

"התחלתי לנקות מהמרפסת כי בטה העוזרת הקודמת שלך אמרה לי שאסור להיכנס לחדר שלך ובכל זאת אתה השארת את הדלת פתוחה-"

"נכנסת או לא?" קולו היה עמוק יותר, הדגיש כל מילה. לא הייתה לו סבלנות לשמוע את הבולשיט שהעוזרת החדשה סיפרה.
אמה לא ידעה מה לעשות, אחרי הכל באמת נכנסה ובכל זאת היססה לגבי תשובתה.

Love In OrderWhere stories live. Discover now