״מזאת אומרת?״ קולה פצח את הדממה לאחר הטענה כשבלאק הוציא לחלל חדרו.חזר על דבריו וידיו נשארו לכבול את גופה קרוב אליו, הרגיש כמו מעין צורך שלא יכל לעזוב אותה ולא רצה. ״דפקתי את הראש בעיקר על זה.״ מלמל וכמעט לחש, אמה הייתה מבולבלת ולא הבינה עד הסוף אם היה מדובר במסרים נסתרים.
״נפשי?״ סידרה מעט את ראשה בחיקו של האדון הצעיר, הרגישה בנוח.
הניד בראשו לשלילה ויכלה להרגיש דרך סנטרו את התשובה לשאלתה. ״כמו שאני מכיר אותו, זה גם לא הנפש.״
דממה שררה, חשבה לעצמה איזו תיאוריה או מידע ידע הצעיר והאם זה גם היה בריא וכדאי בשבילו להיכנס לעולם הזה, זה יכל להטביע אותו מהר מאוד והיא דאגה מכך.
״אני מזהה את הפרצוף שלך מקילומטרים בלי לראות, זה לא מה שאת חושבת.״ קולו היה סמכותי, קול שהתרגלה לשמוע בכל זמן ובעיקר בעבודה.
היא חיפשה רק איך להתנסח, ולא מצאה את המילים. ״איך אתה יכול להיות כל כך בטוח? זה לא מופרך?״ התנתקה מהתנוחה שהיו בה זמן מה, דרך אור הכוכבים הצליחה להתמקד בפרצופו החבול שעדיין היה יפיפיה.
גבותיה כווצו בדאגה, ובלאק יכל לבחון בכך גם אם לא הצליח לראות עד הסוף בבהירות. היא הייתה ברורה לו. ״זה לא חלק מההכחשות, אני מודע לעצמי. ואני לא בטוח בזה עדיין, העניין הוא שכמו שאני מכיר את אבי ולפי דבריו של הדוקטור- זה לא הגיוני, לא מתחבר.״ ענה בכנות תוך כדי שהביט בעיניה, ניסה להרגיע אותה במבט.
״אני בסדר. אולי לא עד הסוף בלהשלים עם העובדה שאיבדתי אותו. אני רוצה לבדוק את העניין רק כדי להיות בטוח במאה אחוז עם ראש שקט. וכן, אני יודע שדיברנו על בעיות אמון.״ גיחך לבסוף, ניסה שתזדהה איתו ותבין. לא חשב בחיים שימצא את עצמו מחפש את אישורה של העוזרת הצעירה מולו. חיפש את הקשר עין שלה ורצה לשמוע את דעתה.
לא כמו במטבח, שאסר עליה להתפטר...
מהמם בלאק סמית.
אתה בתהליכים.
לא יכלה למנוע מעצמה לגלגל את עיניה בחיוך קטן, הוא ידע לגעת בדיוק בנקודות עליהן חשבה, כמו ספר פתוח כבר חשבה לעצמה שידע לקרוא אותה. ״אוקיי, איך אתה מתכוון לעשות את זה?״ קולה היה נשמע חדור מטרה, היא לא הבינה על מה ביסס את דבריו, אבל בסוף לא היה לה אכפת להתעניין.
״אבל בלאק, אם זה יותר מדי, תעצור. לפעמים צריך גם לשחרר.״ הייתה חייבת להוסיף לפני שימשיכו את השיחת חקירה שהתפתחה לה. היא לא רצתה שיתמסר לתאוריות שבסוף רק יכולות לפגוע בו, זה לא שבהכרח לא האמינה לו למרות שזה היה מופרך, אבל יותר חשוב בסוף הלב.
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...