פרק 21

103 14 1
                                    

בלאק

את שגרת הבוקר התחיל, סידר את החליפה בלאק מול המראה שבחדר וענד את השעון האהוב עליו. עם התיק ביד יצא מן החדר והריח כבר באוויר את ארוחת הבוקר.

עוד בוקר שבו קיווה שתהיה נורמלית.

״בוקר טוב.״ סינן בלאק והתיישב על הכיסא, הביט בצנימים שנעשו במידה הנכונה, אבוקדו מרוסק ומתובלן, ביצת עין שלשם שינוי לא פוצצה.

אוקיי.

העוזרת הצעירה השיבה בוקר טוב כשגבה הופנה אליו, קרצפה את השיש עם החומרי נקיון שהסביר לה בתחילת המשרה. אמה לאורך כל המטבח שפשפה עם המטלית שבידה.

בלאק החל לסדר את האבוקדו ואת הביצה על הצנים בציפייה טובה, כשנגס ביס עיניו הועברו אוטומטית אל הטירונית שהתכופפה מטה עם גבה בפיג׳מה הקצרה ונחשף קצת מעורה שגרם לו לתחושות בעייתיות.

עיניו נפערו במיידית, החל להשתעל את הביס שהתענג עליו כל כך.

ממתי היא מגיעה לכאן בפיג'מה, וכזאת קצרה? מה היא חושבת לעצמה.

אמה הסתובבה בתהייה, ממה כבר ייכל להיחנק האדון הצעיר, הפעם הכל היה במקום בארוחת הבוקר.
היא לא ידעה שהשתעל ככה רציני כשנפגשה בפרצופו האדום.

שתה מים בלאק ולגם את הביס הגרוע. לאחר שנרגע מעט הישר את מבטו אל הבחורה שחיכתה לתגובה. ״תגידי,״

״איך תרגישי אם אני עכשיו אוריד את החולצה מולך?״

אם יכלה הלסת שלה הייתה נופלת, מה לעזאזל רצה ממנה המפונק בבוקר ככה מוקדם. אם באמת יכלה לחשוב על איך תרגיש...

לוהט.

״חרדה...?״

אם אפשר היה להודות, גופתו של בלאק סמית הייתה מרשימה, אמה יכלה להעיד לצערה הרב. מה הייתה אמורה לענות על שאלה כזאת? זה היה בכלל חוקי לשאול בין עובד למעסיק?

״נכון, אז למה את בפיג'מה בתחילת יום אמה?״ ניסה להישמע כמה שיותר עסוק בכך שלבשה פיג'מה למשך היום ולא לכך שהפיג'מה הייתה קצרה למראה עיניו..

כל העוזרות שלו היו מבוגרות, זה אפילו היה מגעיל לחשוב על כך. אף פעם לא ניהל שיחה שכזו עם עוזרת. למה היא פאקינג כזאת צעירה.

״זה יום ניקיון היום, לא חשבתי שאני צריכה להחליף.״ ענתה בכנות, ובעיקר לא רצתה להתווכח אתו לאחר השיחה שהייתה אתמול, במיוחד לאחר הלחיצת יד.

Love In OrderWhere stories live. Discover now