פרק 10

331 34 12
                                    

אמה

"כמו שראית בדף של התפריט לכל יום יש ארוחה שונה, את מדייקת ולא מפספסת דבר, ואת לא מכניסה דברים שלא כתובים. ברור?" גופה היה חם יותר כשהרגישה את הלחץ בקולו של בלאק.

הייתה ברירה? "ברור. אבל-" היא כל כך רצתה להגיד לו שידעה להכין רק חביתה.

"יופי. אם יהיו לך שאלות תשאלי, אני לא רוצה אוכל שרוף ומורעל ובטח שלא מטבח הרוס שבטח שווה יותר מהדירה שאת גרה בה." גופה נדחף הצידה ללא רחמים כשניגש למקרר להביא את המצרכים הדרושים.

"מפונק, כי עדיף את החיים שלך." אמה לחשה לעצמה בשביל שלא יישמע, ההתנהגות שלו עצבנה אותה והייתה חייבת להתעלם כמה שאפשר. לאחר שהניח את המצרכים על האי, בלאק הוציא מגש חיתוך מהמגירה הצמודה לאי. התחיל להסביר לאמה מה לקצוץ מה לחתוך ומתי לשים על הכיריים.

היא שקעה היטב במה שעשה ועם הזמן עיניה טיילו אל כפות ידיו שקצצו במהירות את הפטרוזיליה.

הגופייה שלבש לא רק חשפה את גופו השזוף אלא גם את הקעקועים שהתחילו מכפות ידיו העטורות בכמה טבעות ושעון יוקרתי ונמשכו עד תחילת הכתפיים. מה שכן הם יודעים לעטוף היטב את השרירים.

"סיימת את הטיול הארוך?" בלאק הסתובב אל הכיריים והוסיף לתכולת המחבת את הפטרוזיליה שקצץ.

אמה קפאה, הרגישה לא בנוח כי לא שמה לב שדעתה הוסחה לגמרי ולא הצליחה להקשיב להסברים. "את זוכרת מה אמרתי ברגע שלא אהיה מרוצה?" ושוב המרחק ביניהם צומצם, פניה קיבלו נעיצת מבט חדורה. לחייה כמעט השתוו לעגבניות שנחו על יד המגש שעל האי.

תחושת האי נעימות הציפה אותה, אמה ניערה את ראשה. "חשבתי על מחר אבל כן הצלחתי לעקוב אחרי מה שאמרת." רגליה מיהרו לסגת לאחור. "יש לי רק שאלה. אם אתה יודע לבשל והכל, למה אתה דורש ארוחת ערב מהעוזרות בית שלך?"

הבחורה שאלה עוד שאלה ואת זה בלאק לא הבין. לא היו לה מעצורים בזמן ששאר העוזרות כבר בחלק הזה ידעו מה היה צריך לעשות בלי דיבורים, רובן היו עם נסיון גבוה.

ריח האוכל עלה בחלל המטבח וזה הזכיר לו לערבב את התכולה שבמחבת. "לא לכולנו יש זמן משרתת. אני בן אדם עסוק שמרוויח כסף ואני יכול להרשות לעצמי עוזרת אישית כדי שאוכל להמשיך להעצים את הון החברה ולהנות בחברת נשים ששוות את המאמץ שלי, כמו שהפגישה של היום מתעכבת בגלל שאת לא עומדת בקצב."

תשובתו של בלאק נראתה הגיונית מאוד לאמה, כך נראו החיים של הבחור שעמד מולה. מבחינתה הוא היה דוגמה יהירה מהעולם הזה של העשירים והיה צריך להכיר בעובדה הזאת, לפחות במקום בו נמצאה.

Love In OrderWhere stories live. Discover now