פרק 32

93 15 7
                                    




נאנחה אל הדפים, תהתה אם עליה גם להרכיב משקפי ראייה מאחר בקצב הזה תראה רק שחור. איך הייתה אמורה לדעת לסנן על פי קטגוריות כשלא ידעה את רוב המושגים שהיו כתובים בדפים מיותרים?

מה שתגיד, בלאק סמית.

מי האמין על אמה אנדריי שזו אי פעם תהיה העבודה שלה, ולא סתם איזה עבודה במשרה חלקית כמו שנהגה עד עכשיו. והכל התחיל מיין אדום שלא ירד מבגדים גם אם ישפכו אקונומיקה. מנסיון.

עשתה על פי דעתה, סידרה את הדפים בחדר השקט והקריר. מחשבות רבות חלפו בראשה, בעיקר על דודתה והאם כדי שתיקח יום חופש על מנת לראות מה שלומה, היחסים ביניהן תמיד היו מוזרים. כמו חתול ועכבר, תמיד הייתה מי שרדפה אחרי השנייה. אולי האזכרה של הוריה של אמה שהייתה צפויה להתקיים בקרוב תאחד ביניהן שוב.

מי יודע.

נמנעה מלחשוב עליהם, לפעמים נהגה להביט בשמיים ולדמיין שצפו בה והגנו עליה מלמעלה. בלי מילים, בלי בכי. רק תחושה שהיו שם יחד איתה. חוץ מהחלומות שהיו רודפים אותה ללא הפסקה, ואת זה נהגה לא לשתף את אף אחד. היחיד שהיה עד לכך היה בלאק סמית, כמובן.

המחשבה על שמו גרמה לה להתחרט, הסצנות בלטו חזק מאוד בראשה. איך שנגע בה, את אודם שפתיו, את הבושם שגרם לה להיות נואשת להריח אותו כשהיה סביבה. איך שדאג לה כשחלמה על הוריה, ואיך חזר להתנהגות הקרירה כאלו לא קרה דבר והשאיר אותה עם תחושות מוזרות בליבה.

נפתחה הדלת של המשרד ללא דפיקות, העוזרת הייתה עם גבה לכניסה לכן רק יכלה לנחש שהיה מדובר באדון הצעיר שנגמרה הישיבה. התרוממה מהכיסא ומתחה את גופה, הסתובבה ופניה נפלו כשזיהתה שלא היה מדובר בבלאק סמית, אלא בארוסתו. או איך שלא היה אפשר לקרוא לה.

פניה של הדוגמנית זעמו, היא נראתה לא שקטה בכלל. טרקה את הדלת אחריה והתקדמה אל פנים החדר, נעמדה מול אמה. חזתה כבר מה יכלה לומר לה הצעירה, להציק לה, לחפש את בלאק להתזמז איתו? היא רק רצתה שתעוף מהחדר מהרגע שהיא נכנסה אליו.

״בדיוק מה שחיפשתי.״ בחיוך צבוע מאוד ג׳ן הורידה אותו שנייה אחרי, שילבה את ידיה והתקדמה עוד אל העוזרת הצעירה שנהייתה מבולבלת.

למה שתחפש אותה?

״כן, מה את צריכה?״ החזירה לה בחיוך צבוע. לקבוע עוד יום ללכת לבחור נעלי עקב לחתונה?

ידה של ג׳ן איתן הונפה באוויר ובתנועה חדה סטרה ללחייה של אמה, פניה סטרו הצידה ושתיקה דוממת שררה בחדר. את הצעד הזה לא יכלה לחזות הצעירה, ידה עלתה באינסטיקנט ללחי האדומה שהחלה לצרוב לה מכאב.

Love In OrderWhere stories live. Discover now