אמה״יום קצר היום, נכון אדוני הצעיר?״ דרך המראה הקדמית הנהג יצר קשר עין עם הבוס. הנהנן לחיוב ללא תגובה נוספת והמשיך להביט בשתיקה בנוף הדרך. אמה ברגליים צמודות ישבה בשתיקה גם כן, היא רצתה מאוד לדבר עם אריק אך כל מה שהיה בראשה זה אתמול בלילה.
מבוכה. שיחקה מעט עם אצבעותיה וחשבה על החלום שחלמה. למה ראה אותי ככה.
רצתה להודות לו את התודה הכי קטנה בעולם. היה לה קשה לפנות אליו למרות שפניה ביצעו מבט חטוף וזריז. לצערה, מבטיהם הצטלבו והשניים ישר הסיטו הצידה להימנע בשתיקה. אריק שאינו היה תמים ראה את הכל דרך המראה הקדמית, השתיקה הייתה מוזרה לו, בדרך כלל היה מנהל שיחות בוקר עם אמה ובלאק היה אוהב להתעצבן. אך הפעם אפילו עצבני לא היה האדון הצעיר.
ניראלי שזו הייתה הפעם הראשונה של הנהג ששם לב לתחושת מבוכה מצד האדון הצעיר.
מה כבר קרה. בטח עוד ריב.
״רציתי להגיד תוד-״ אמה כשכבר אזרה את האומץ פנתה אל בלאק שהיה דרוך מרגע שהחלה לדבר. אך הדיבורית השמיעה את הצלצול, ועל צג המסך מקדימה היה שמה של ג׳ן. אריק כחכך בגרונו על מנת להסב את תשומת לבו של בלאק, ״מיס איתן.״ וישר ענה כך שכל הרכב יכל לשמוע אותה.
אם רק העולם יכל לשמוע אותה מקללת מיליון פעם, כמו שחשבה על תחנת הדלק באמצע הלילה אמה, זה קרה עכשיו. היא הייתה בכל מקום.
״בוקר טוב, בלאק ברכב?״ קולה היה נשמע קופצני במיוחד. בלאק הרים את קולו על מנת שתשמע, אך אינו היה מרוכז יותר מדי באשתו לעתיד. האדון במבט מהיר בחן את תגובתה של אמה וחזר להביט בחלון.
״דיברתי עם אבא, אני צריכה עזרה בלבחור שמלות לאירועים הקרוביםֿ! וכמובן שאת השמלה העיקרית לאירוע החשוב במיוחד...״ שתיקה שררה ברכב, בלאק התיישר במושבו וסידר את העניבה. ״בכל מקרה, אני לא אוכל לסחוב ולבחור את הכל לבד. תביא את העוזרת שלך, אני רוצה שהיא תעזור לי.״
עיניה הגדולות של אמה נפערו, יצא ממנה כמעט השד. היא הביטה במבט רצחני בבלאק סמית ולא התביישה או התחרטה לרגע, הרעיון המוטרף של הדוגמנית לא היה בלקסיקון של אמה, גם לה היו סטנדרטים. מה, בחיים לא!
״נשמע כמו רעיון נפלא!״ ולא כמו בדרך כלל הנהג בחר בדרך התמימה. הטירונית ניסתה בכל כוחותיה שיקלוט את העיניים הגדולות והמזהירות במיוחד. למה לעזאזל תמך ברעיון המזעזע שהוצע. זו הייתה קריאת תיגר לכל דבר ומלחמה יכלה לקרות בקלות.
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...