אמהאמה לא חשבה פעמיים ולא חשבה לרגע על ההשלכות, ונתנה לרגליה לקחת אותה אחרי הבחור שעשה את דרכו החוצה. בלאק, שהצמיד את הסלולרי לאוזנו, לא שם לב בכלל לנוכחותה. "סליחה, אדוני יש דרך לדבר, אמנם קרתה טעות שלא הייתה במכוון. תן לי לעזור לך בבקשה." אמה נעמדה מול הבחור הגבוה בעל רשמיות רבה.
אני בטוחה שיש לך עוד הרבה חליפות בארון.
בלאק נאנח לצלצול הפאלפון והבין כבר שדובר בג׳ן שלא נתנה לו אפילו רגע לנשום, "ג'ן אני בחוץ אדבר איתך אחר כך. יש כאן מטרד שאני צריך לפתור."
אמה צפתה בו מנתק את הפאלפון ומכניס חזרה לכיסו בהלם. מטרד? "אעביר אותך למזכירה שלי, את מפריעה." אמר בגסות ועקף את אמה.
"אמנם אני מלצרית באירוע הזה אבל להתייחס אליי בחוסר כבוד זה כבר משהו אחר." עדיין הייתה בשוק שעקף אותה באמצע שיחה, פגשה את גבו של בלאק.
עם ידיו בכיסי המכנס, הסתובב אליה חזרה הצעיר והטרוד רק עם אותו מבט תוקפני שקיבלה קודם לכן בתאונה שנגמרה.
בצעדים נחושים בלאק התקדם לאמה. הוא רכן מעליה, נעץ בה את עיניו השחורות וקירב את פניו אל אוזנה שתקשיב היטב.היא לא הבינה מה קורה וחשבה לרגע שהבן אדם הזה מסוכן ומטורלל על כל הראש.
״סליחה, אתה-״
״אני מצטער להפריע לך, יש לך עוד הרבה אנשים לשרת שם.״
אמה הרגישה את אוזניה נשרפות, העצבים החלו לחלחל בגופה וזה לא היה טוב. ברגע שאמה הייתה עצבנית זה לא היה טוב לאף אחד.
"וכשאת מסיימת את המשמרת שלך, תביני שזו תהיה הפעם האחרונה שתעבדי שם." פרצופו היה יהיר של הבן אדם אותו הספיקה לשנוא בדקה אחת בלבד.
זהו זה, חתיכת מניאק מתנשא.
"חצוף, זה שאתה 'סגן הנשיא' של חברה עשירה אתה לא יכול להתנהג בצורה מתנשאת ומזלזלת ולאיים עליי ככה."
לאמה יצא לפגוש אנשים דוחים כמו הגבר הזה שעמד לפניה, אם אפשר היה לקרוא לו גבר.
אבל הוא עבר כל גבול מבחינתה, גם אם נמצאה במעמד נמוך יותר בסיטואציה הזאת.לבלאק היה קשה להראות כי המלצרית לא הזיזה לו את העפעף. אף אחד לא העז לדבר ככה לבלאק סמית', ובטח שלא מלצרית חוצפנית שבזבזה לו זמן יקר. עם כל הכבוד היו לו היה בעיות גדולות יותר והבחורה הזאת שהעלתה את העצבים הייתה אמורה להסיק.
YOU ARE READING
Love In Order
Dragosteאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...