פרק 3

827 69 6
                                    


בלאק

״את זאת.״ הצביע בחוסר תשומת לב על אחת מהעניבות, אביו ביקש שישקיע לערב בחליפה מאחר והרבה מצלמות יהיו. וגם ידע שבשביל התקשורת הבחורה שלצידו והוא היו צריכים להיראות יוצאים מן הכלל.

את זה פחות חיבב בלאק.

״תבחר.״ ג׳ן איתן, בתו של מארק איתן המשודכת והמיועדת לבלאק סמית נפנפה בידיה שני זוגות עקבים.

כן, בעולם הזה הכי היה נפוץ שידוכים בין עסקים, בין כספים ובין כל מה שביניהם. הם רק היו שחקנים קטנים ונשלטים במשחק הגדול. ובלאק גדל למשפחה כזו.

נוצץ או נוצץ, מה הייתה השאלה בכלל.

שיתף פעולה עם הבחורה שבחן בשמלה הצמודה, נזכר כמה עושה לו טוב במיטה ומספקת את צרכיו. זה מה שבעיקר החזיק את היחסים ביניהם בין כל הטירוף.

הוא בחר את הזוג הימני, עקבים כסופים נוצצים.

התחילה לשתף ג׳ן על הסוכנות דוגמנות החדשה שאליה היא תיכנס בימים האחרונים, יותר כמו חשבה בקול והייתה עסוקה בעצמה. הם נעמדו יחד מול המראה על מנת לראות את הלוק הסופי. זה היה כל כך חשוב לסובבים אותם, אבל בלאק לא הבין מה פשר הדבר ולמה לעשות עניין.

״ראיתי את אבא שלך היום במשרד כשביקרתי את אבא לגבי הסוכנות, נראה שהוא לחוץ לקראת האירוע.״ הסתובבה אליו ג׳ן שהייתה בשמלה אדומה ואלגנטית, דוגמנית היה אפשר לנחש עליה בקלות.

היא סידרה לו את העניבה, לא שידעה באמת מה עושה כי מה היה לה ולעניבות. היא הייתה בלחץ מהאירוע בעצמה, אם כי היא שולית בתפקיד, אבל הנציגות שלה בתור חברתו של בלאק סמית ובתו של מארק איתן מחברת טי אץ׳ קארס היה לא פחות חשוב בעיניה.

ובעיקר שתראה טוב למצלמות.

״זה אבא שלי, מה חדש ג׳ן.״ הוא הרחיק את הצוואר כסימן שתפסיק כי הידקה אותה עד חנק, כבר היה חסר סבלנות.

״ומה עם העוזרת - מזכירה, מפוטרת?״ ג׳ן ניסתה לחפש נושאים לדבר עם בעלה לעתיד, היא התלהבה מהמחשבה שהיא תצא למצלמות ותעמוד על יד הגבר הנחשק בסביבה. והיא לא הייתה פחות.

נאנח הצעיר כי פתחה נושא שכבר גרם לכאב ראש, הוא אזר סבלנות עם השאלות שלה.
הסיפור עם העוזרת היה מטרד אחד גדול, ושלא היה לדבר שהרעיון של העוזרת לא הרעיון שלו בכלל.

היה של ויליס סמית כמובן. לפני כבר 6 שנים כשהיה בן שמונה עשרה.

הוא רצה להכחיש את הנושא הזה לגמרי, הוא הביט בג׳ן וקירב אותה אליו קרוב יותר, ״מפוטרת, רק אמרתי לה שתקח איתה את מה שגנבה אם הייתה ככה נואשת לגנוב בצורה מגוחכת.״

Love In OrderWhere stories live. Discover now