מרי״המחווה שלה הייתה מיוחדת, במיוחד אחרי שראיתי את התגובה של האדון הצעיר.״
״אני אראה אותך היום בערב, אספר לך הכל.״
השיחה עם אריק המשיכה להדהד עמוק בראשה. דיברו בערב השניים בשיחת טלפון קצרה שאמרה המון למרי, הוא סיפר לה על מות אביו של בלאק סמית׳ ועל העובדה שאמה הניחה את הורד שנהגה לשים בכל הלוויה שמרי נכחה בה. זה שבר את ליבה עוד יותר, היא לא ידעה מה עובר על האחיינית שלה. ולמרות שכבר שנים לא ידעה על מצבה, הרגישה מועקה ענקית בגופה.
״אני לא יכולה לשאת את זה יותר.״ מלמלה לעצמה הדודה לדירה הריקה שהייתה מלאה במחשבות שלה. המחשבה על הכסף, על הסמים, על איך הסתבכה וקשרה את אחייניתה באירוע. ועוד יותר גרוע, קשרה את ליבו של הנהג בסתר.
היא הייתה צריכה לשים לזה סוף. יותר מדי סודות, יותר מדי לבבות.
בדירה החשוכה פתחה את הנייד שוב ונכנסה אל האפליקציה של הבנק, משם יכלה לשלוט על הבנק של אמה אחרי שקיבלה ממנה את המידע כשחתמה על ה׳חוזה׳. בעיניים נסערות ומפוחדות הביטה בשתיקה ארוכה על הכפתור שמפסיק את ההעברת הכסף למאפיה המסוכנת שלא היססה לאיים עליה.
מספיק, היא סיבכה את כולם מספיק.
אשמה והיא היחידה שהייתה צריכה לשאת בכך.
פשוט תברחי.
הלב אותת כמה וכמה פעמים על אריק, הבן אדם שנכנס אל ליבה בהפתעה ושינה עולמות בעיניה. לא פעם ולא פעמיים הציל אותה ממצבה הנפשי, הציל אותה מעצמה.
דמעות לא רצוניות עלו בעיניה הגדולות שדמו לאחותה, אמה של אמה. והכאב בליבה גרם לה לבכות בקול, לזעוק. היא נאלצה לוותר עליו, על האחיינית, על כולם על מנת שיהיו בסדר.
וכאב לה, הלב לא הרגיש כאב שכזה כבר המון זמן אצל מרי. בעיקר מאז שהסתגלה לאובדן שחוותה לא פעם ולא פעמיים. היא נהגה לא להרגיש דבר, ואת היחס הזה זה היה היחס היחידי שקיבלה ממנה האחיינית.
אבל נשבר לה.
״תסלח לי אריק, תסלחי לי אמה.״
ואצבעה הרועדת שהייתה מעט רטובה מהבכי המר, עשתה את דרכה למסך ולחצה על הכפתור.
זהו.
רצה אל חדרה והחלה לאסוף את דבריה החשובים לתיק הכי גדול שיכלה למצוא בחדר.
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...