"תודה. איפה תפסתי אותך?" בלאק הגיע בסערה אל החדר שבבית החולים, ראה את אריק מוסח מעט בנייד.אריק סגר את הנייד במידית כשראה את האדון הצעיר מתקרב, הוא לא רצה לספר לו שהיה בדרך לדייט נוסף עם מרי, אך הכל היה בסדר כשהתקשר אליה והסביר את המצב.
הבטיחו שיפגשו בקרוב. טפח על שכמו של הבן בנוחות, "אתה חושב שזה משנה בוס? מה שחשוב שאביך יותר טוב." הפנה את עיניו אל ויליס ששכב במיטה הפרטית והגדולה, החדר הזה היה קבוע עבור הטיפולים שהיה מקבל מהרופא."איך אתה מרגיש?" בלאק נעמד על יד מיטתו, מצבו של אביו היה נראה יותר טוב אך בעיקר תשוש. הוא סימן לאריק שיכל ללכת והודה לו בשנית אך למרות זאת אריק החליט להישאר.
"אחרי שנים אתה חושב שאני אלך? חוץ מזה לאן יש לי." אריק חייך בחמימות, ויליס גיחך מעט אך הפסיק כשהשיעול תקף מיד אחרי.
בלאק נרתע מהשיעול, הוא לא ידע להגיד אם זה החמיר או לא. "אם אתה מתכוון להצחיק אותו אז עדיף שתלך." היה ציני בקולו, והשניים ידעו זאת. אריק הגיב בצחוק שמח.
"אני בסדר, החברה בסדר בני?" ויליס העביר את עיניו העייפות לבנו, ציפה לתשובות טובות ורגועות, הדבר האחרון שחשב שיקרה באמצע יום ההכנות החשוב.בלאק נאנח מיאוש, הוא לא ויתר לא משנה מה היה מצבו הבריאותי. "אתה חושב שזה מעניין? לכמה שעות החברה כבר הספיקה לקרוס אבא?"
אריק התיישב בספא ונתן לשניים לנהל את השיח, היה כבר רגיל לסיטואציות כאלה. התכתב מעט עם מרי שהייתה נשמעת במצב רוח בעבודה, הוא שמח. כששאלה בהודעות אם אמה בסדר, כתב לה שהיא חייבת לו קפה מהשכונה ואז ייספר לה. הפלרטוטים לא הפסיקו.
ויליס חייך חיוך קטן, זה בסוף לא עניין אותו מה בנו אמר על העבודה. "בני העקשן, אני שמח לשמוע שהחברה בסדר. ידעתי שאפשר לסמוך עלייך."
בלאק גיחך בעצבנות, "אני העקשן?"
אריק סגר לרגע את הנייד והביט בשניים מרחוק מתווכחים, "בוא נסכם שמדובר בגנים בעיקר."
וכמו שציפה השניים הביטו בו חזרה יחדיו, "אריק."
הנהג הרים את ידיו להגנה ובהתנצלות, "סליחה."
בלאק החזיר בדאגה את עיניו לאביו, "אתה יכול להסביר לי איך זה קרה? אתה שוב לא נוטל את התרופות שהרופא הביא? איפה הוא דרך אגב?" הדאגה והלחץ שהבן לא היה נוטה להראות הרבה הזכירה לו את אמו, ויליס חייך לעצמו כשנזכר באשתו המנוחה. בנו גרם לו לחשוב על מה הייתה הסיבה, הרופא היה צריך לחזור לאחר בדיקות שביצע בו ולומר מה קרה.
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...