בלאק״אפשר גם להעביר את המסורת הזו לאולם אירועים או לבית אחר. אני לא מבין את זה.״ רטן בלאק סמית, ביידים שלובות עמד מול אביו במשרדו. הוא שנא את העובדה שיצטרך לנדב את הבית שלו להרמת כוסית שאביו כל כך התעקש לקיים.
ויליס הוריד את משקפי הקריאה בחוסר נוחות, חשב לעצמו שבנו יכל להביא אותו להתקף לב בקלות, ״בלאק, ההרמת כוסית הזאת תתקיים בבית שלך, זו המסורת.״
המחשבה על העובדים הבכירים בביתו שיגעה אותו. זה היה ברור מאוד הגבולות של הצעיר. ״זה לא שחסר כסף לקיים אותה בכל מקום אחר.״ התווכח, לא היה מוכן בכלל לחשוב על אופציה זו. השניים כבר התווכחו על כך יותר מדי זמן.
פקד חזרה האב, ״אני הבאתי לך את הבית הזה, ואחד מהתנאים הם לבצע את ההרמת כוסית הזאת! ואתה גם יודע עוד שמאז שרלוט אנחנו מקיימים את האירוע.״
בלאק כיווץ אגרופים, העובדה שהזכיר את אמו גם עצבן אותו, שלא ינסה להפעיל עליו את הקלף הזה.
״אין ויכוח בלאק, תכין את אמה ואני אודיע לכולם בקרוב.״
סגר אחריו את הדלת בלאק בעצבים והתקדם אל משרדו חדור מטרה, את פניה המבוהלות של אמה פגש בחדר. הוא ביקש ממנה לחכות לו במשרד אך שכח לצפות לה. רגליו עשו צעדים איטיים לכיוונה על מנת להסדיר את קצב ליבו מהשיח עם אביו.
״מייק אני מנתקת, אדבר איתך.״ הבעת פניו השתנתה מיד ועקף את העוזרת הצעירה אל שולחנו. התיישב בנוקשות והביט במסמכים בחוסר עניין, ״יש אירוע, אני צריך אותך על זה.״
אמה כמו ששמעה מהנהג הבינה שדובר באירוע, היא רק לא הבינה איזה סוג של.
״הרמת כוסית, זה יתקיים בבית שלי, עובדים בכירים יגיעו.״
פתחה את עיניה בהפתעה, בבית? הכאב ראש החל לתקוף, המחשבה על הבלאגן והסדר וכל הדברים שתצטרך לעשות... חזרנו לעבדות. ״מי יעזור לי?״ שאלה בעדינות כמה שיכלה אך יצא שנשמעה מתבכיינת. היא באמת השתדלה בתקופה הזאת, מי היה מאמין שעליה להתקפל ככה מול אדון צעיר ושמו בלאק.
ללא מחשבה רצה כבר לסיים את השיחה איתה, ״תפסיקי לבכות, כל אחד מביא מאכל כי זו המסורת, את רק צריכה לסדר את השתייה ולנקות אחרי.״ הוא ידע שבפועל יעזור לה ומן הסתם לא ישאיר אותה לבד לבכות, כמה שיכל. הפעם האחרונה שראה אותה בוכה... לא גרם לו בהכרח לתחושות טובות או נעימות. תיאר לעצמו שלא רצה לראות אותה בוכה שוב פעם.
רק כי זה היה טראומתי ומלחיץ.
בתגובה פניה נפלו באחת, והפעם בגלל הדרך התקיפה שבה דיבר אליה. מה קרה הפעם. ניחשה כי בטח לא היה מוכן לנדב את האחוזה המפוארת שלו ואביו נזף בו. מדהים איך הצעירה כל פעם הצליחה לעלות על הסיטואציות בלי לדעת אפילו שצדקה. מזל ששמרה זאת לעצמה אחרת היא מעיף אותה בבעיטה החוצה וימלמל ׳כן היא צודקת׳.
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...