לאחר שניסתה להתגבר על הסיטואציה שחוותה, לא יכלה להפסיק לחשוב עליה. ההצעה, היין, הפיטורים, הכסף. אמה הייתה כמעט לפני משבר נפשי והיא לא יכלה להישבר באמצע האירוע החשוב.
שאר הערב עבר למזלה בהצלחה, רק הדבר היחיד היה שנמנעה משולחן האחמ״ים של החברה הידועה של המכוניות, וממבטים מהבן של המנכ״ל שאליו הספיקה לפתח אנטי רע.
למה זה קורה לי?
מרי
מרי ידעה שהייתה אמורה לחזור בקרוב, היא לא רצתה שתתפוס אותה מעשנת את החומרים הלא חוקיים ונשארה עם יין זול עם ארוחת ערב.
היא הביטה בדמעות לא רצוניות על המעטפה שקיבלה היום מהעבודה, המקדמה שביקשה.שלא מספיקה אפילו לקצת.
היא ניסתה לקבל מקדמה מהמשרה השנייה שלה אבל סירב בתוקף הבוס מאחר ולא נכחה בהרבה משמרות בחודש האחרון ושהיה לה מזל שאינה מפוטרת. וכל זה בגלל שעבדה בעוד כמה משרות חלקיות. היא השתדלה, אם לא החומר הזה, היא עשתה הכל.
כשצפתה באחיינית נכנסת אל הדירה, מרי הייתה סקרנית לדעת איך היה באירוע החשוב הזה שהזכירה שיביא המון כסף. רצתה לבדוק איך הרגישה בעקיפין. ״איך היה?״ קולה היה צרוד מהאלכוהול והבכי, וכנראה גם מהעישון הבלתי פוסק ביומיים האחרונים.
התקדמה אל המטבח אמה והייתה נראית מותשת מתמיד, פניה לא הראו סימני חיים בקושי. מרי חזרה על השאלה שוב, ניסתה להבין מה קורה.
״היה טוב.״
אחרי הכל מה ציפתה, זה היה היחסים ביניהן. מרי לא רצתה אף פעם לפתח יותר מדי שיחות עם האחיינית במשך השנים וכך גם אמה. היא נמנעה מזה, נמנעה מלהיקשר. ״אמה-״
״הבוס שלי לא הביא לי את המקדמה, הוא לא הסכים. עשיתי טעות באירוע.״
שתיקה ארוכה.
מה עכשיו?
מרי החליקה באיטיות על שולחן המטבח לכיוון אמה את המשכורת שהצליחה לקבל, שהייתה מעט. היא לא האמינה לעצמה שהיא ניסתה לעודד את המצב. את אשמה בהכל מרי. המחשבה לא התנתקה ממנה.
הדודה הבינה שהן יצטרכו הלוואה, נוספת. הן לא הצליחו לכסות על ההלוואות הנוכחות אז איך עוד הלוואה? זה חסר סיכוי. ״אנחנו נצטרך עוד הלווא-״
אמה קטעה אותה מיד עם ידה באוויר, פניה עדיין היו נפולות. ״יש פתרון אחר.״
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...