פרק 31

93 11 11
                                    



״אני נאלץ להסכים איתך.״ לקח את הבקבוק מים מהספסל וחזר להישען על המעקה, לגם מהבקבוק והשאיר אותו פתוח בידיו, נאנח בקשיחות אל מול הנוף.

מאחוריו עמדה העוזרת, בהתלבטויות מה עליה היה לומר. עשתה כמו בלאק ובחנה את המראה בעיניים מכווצות. אחרי הכל הייתה מבולבלת על הסיטואציה שחוותה מול האדון מהרגע שהתרסקו אחד על השנייה בנשיקה, אז מה יכלה לייעץ לו ולעזור? 

״את עדה להרבה, אנדריי.״ הסתכל בריקנות על הבקבוק בידו, הרגיש את נוכחותה מאחוריו, ידע שהייתה אבודה. 

וכך גם הוא היה. מה לעשות איתה? לא רצה אפילו לנסות לפענח מה היו התחושות שלו.

הלחץ הציף אותה בידיעה שעליה היה לומר כל דבר, אך לא ידעה מה. אמה רצתה בעיקר להיות כנה איתו, במיוחד לגבי השיחה שאביו ניהל במשרד אך לא יכלה להתעלם מהמצב השגוי שקרה ביניהם. שערה התנופף מעט ברוח הקרירה ובחנה את גבו הרחב בחולצה הלבנה. ״תראה, אני רק רוצה להמשיך לעבוד עבורך מאחר והעסקה עדיין רלוונטית.״ ניסתה להישמע ניטרלית, הייתה חייבת להציג בפניו את ההפרדה שהיה עליהם לעשות. 

צפתה בו זז מעט במקומו אך המשיך להביט קדימה ללא יותר מדי הפרעות, ״ תחשוב על זה, ולגבי המשפחה שלך, תסמוך על התחושות ותעשה מה שמרגיש לך נכון. כי תזכור שהסובבים אותך דואגים לך.״

הסובבים אותך דואגים לך. המשפט מיד הדהד בראשו של האדון הצעיר, במיוחד כשנזכר בקולה הרך של אמו, שרלוט. כשהיה רב עם אביו מגיל קטן, היה נוטה להתפרק ולבכות מולה. ואחד מהמשפטים שתמיד נהגה לומר זה לזכור שדואגים לו. תמכה בו כשכל העולם היה נגדו והציב לו אתגרים קשים, בין אם בלימודים בין אם בבית ובין אם מה שביניהם.

תחושה זרה הפעילה לחץ בחזהו, הוא לא אהב את ההרגשה הלא מוכרת ברגע ששמע את דבריה של העוזרת הצעירה ובכל זאת לא יכל להיכנע לכך וגבו רק הקשיח מעט. 

אמה לא רצתה להיכנס ולפגוש בתגובות קשות מצד הבוס שלה או אם הייתה פולשנית מדי ורק רצה להטיח בה את זה. היא תיארה לעצמה אם בלאק התקשה בלהתמודד עם הרגשות כשראה אותו זז במקומו באי נוחות. ״אתה לא צריך לומר לי דבר.״ 

הקרירות של הצעיר ביחס לאיך שאחז את פניה בחמימות בבוקר היה קיצוני ב 180 מעלות.

ניחשה לעצמה שעליה היה לקחת את רגליה ולהיכנס אל הבניין, בלאק סמית היה מסוכן בשתיקתו. 

סגר את הבקבוק והסתובב אל דמותה של אמה, בחן בזריזות את שערה מתנופף ונמנע להתעכב עליו. צמצם את המרחק ביניהם וגרם לה להריץ 100 מחשבות בדקה מה יהיה הצעד הבא שלו מאחר ולא היה צפוי. היא לא ידעה למה להתכונן. 

Love In OrderWhere stories live. Discover now