פרק 8

563 57 9
                                    


אמה

כבר נעמדה מול הכניסה אל הבית, הדלת הענקית השחורה איימה. עם המזוודה על ידה דפקה בביטחון כמה נקישות. העוזרת לשעבר אמורה לפתוח לא?

כמה רגעים לאחר מכן נפתחה הדלת ואמה נפגשה עם עיניים זהובות נפולות, חיוכה עלה במקצת. ״אמה?״

היא הנהנה לחיוב, בחנה לכמה שניות את העוזרת הישנה והבינה שמה שבטוח הייתה יותר גדולה ממנה בכמה שנים.

״מה זה בת כמה את?״ את השאלה הראשונה יירטה לאוויר בהפתעה העוזרת הותיקה. בלי שאלות מיותרות. המשפט הבולט של האדון הצעיר הדהד חזק מאוד לבטה.

״לא חשוב, תיכנסי שימי את הדברים בסלון ובואי נתחיל.״ אמה רצתה לענות לה אבל העוזרת הייתה נראית לחוצה ומרוכזת. ״שמי בטה.״

אמה מלמלה ׳נעים להכיר׳ ונכנסה יחד עם העוזרת. היא לא הצליחה בכלל לדבר, עדיין הייתה בשוק מכל מה שקרה סביבה.

והפה שלה נפער עוד יותר כשנכנסה אל הבית, הוא היה ענק.

נברשות יוקרתיות ליוו אותן אל הסלון, ספות ארוכות שנראו נוחות במיוחד אל מול מסך טלוויזיה. ״מה זה זה 300k?״ פעם שמעה ממייק את המושג הזה על איכות טלוויזיה, אבל היא לא זכרה בדיוק.

היא התנצלה מיד בכלל ששאלה את השאלה שהרגישה לא רלוונטית.

״את מתכוונת 4k?"

אמה גיחכה ממבוכה והנהנה, היא לא רצתה בכלל לפתח את השיחה שלא ידעה בה דבר.

״אני עושה לך סיור מהיר אז אני מבקשת שתעמדי בקצב, שאלות מוזמנת לשאול בסוף תמיד. אני צריכה לעזוב בקרוב.״ הביטה בטה בשעון יד המתקתק, המבוכה שהרגישה כשעדיין הייתה בתוך הבית הזה, היא רצתה להסתלק כמה שיותר מהר.

הצעירה לא הבינה למה נראתה ככה האישה והיא תהתה לעצמה עדיין מה הייתה הסיבה שבחרה לעזוב.

אבל היא פחדה לשאול. היו כנראה דברים שנמנעה לדעת.

נקיון, שעות עבודה, ארוחות בוקר וערב.

WTF

״רגע רגע אני גם מבשלת לבחור? איזה עבודה יש לי גם במשרד?״ אמה הרשתה לעצמה להישען על האי במטבח בעייפות, שגם הוא היה נראה לא מהעולם הזה. הכל היה טכנולוגי בעלי גוונים של שחור לבן אפור, מסכים בעלי מגע, דברים שאמה לא הכירה.

Love In OrderWhere stories live. Discover now