היי!, יש כאן עדיין קוראים? אתם מצליחים לעקוב?
אם הסיפור זז לאט ובעיקר משעמם אני שוקלת להוריד אותו מפרסום, אולי יש דברים לשפר! אז אם יש קוראים אני רוצה לשמוע חוות דעת קצרה וכנהבלאק
״אתה שותה את הכדורים?״ התיישב בלאק ושילב רגליים על הכיסא במשרדו של יושב הראש.
ויליס הורה לטוני לצאת מהחדר ונשאר יחד עם בנו, כחכח בגרונו מעט ולגם מהקפה האהוב עליו.
״כמובן, המצב הבריאותי שלי טוב בלאק.״
הבן אף פעם לא ידע האם להאמין או לא לדבריו של אביו, הוא כן ידע שהחברה הזו הייתה חשובה לו מעל הכל ושלמענה יעשה הכל.
ויליס נמצא במעקב בבית החולים אצל הרופא הטוב ביותר בסביבה שדאג למשפחת סמית בעדיפות הראשונה. ידע בלאק שאביו במעקב אצלו ומקבל את הטיפולים הנדרשים.
הוא רק רצה לבדוק אותו.
קצת הסחת דעת לפני הנושא מכאיב הראש לגבי העוזרת החדשה.
״בכל מקרה, רציתי לדבר לגבי הימים האחרונים שעברו עלינו ועל ההחלטה שאני מקבל.״ סידר מחדש את משקפי הראייה ויליס, ישב מול בנו שגדל לתפארת. הזכיר את אמו.
בלאק כבר הבין לאן הובילה השיחה והיה מוכן להתעמת איתו. בהה בחלל הצעיר בחליפה, חשב לעצמו כבר שידרוש מאביו לנהל את השיחה עם הטירונית כי לא היה מעוניין יותר להתעסק עם זה.
ויליס נשאר עם פניו חתומות, לא אהבו הסמיתים להראות יותר מדי רגש. ״אני רוצה לקיים את הסקר הזה כאירוע יום. תשאיר אותה לבנתיים, את הגברת הצעירה. תעדכן אותה שתצטרך להיות נוכחת בפגישות ואני רוצה שאתה תהיה אחראי על הצוות שיקים את היום הזה.״
בלאק חזר להביט בעיניו של אביו, הגבות התכווצו מעט בתהיה. מה.
כפי שנהג לעשות, סקר את יושב הראש פעמיים וניסה להבין אם היה רציני בדבריו. והיה נדמה שהתכוון לכל מילה שפסק.
הצעיר רצה לשאול האם בטוח במה שאמר ומה הסיבה שהקשיב לבחורה טירונית שפתחה את הפה באמצע ישיבה. זה לא קרה אף פעם.
זה הסביר שהיא תשאר, ולא רק זה, היא קיבלה אישור מיושב הראש וקודמה להיות נוכחת בפגישות. איזה מן דבר זה?
״אל תחשוב יותר מדי. אני רוצה גם שהיא תביא בחור/ה רעננים מהעולם הזה שיוסיפו לאירוע ויעזרו למטלות.״ רפרף קלות בידיים מקומטות את הדפים הרבים שהיה לקרוא.
YOU ARE READING
Love In Order
Romansaאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...