אריק היה תשוש, אחרי לילה ארוך עם מרי. כשבלאק שחרר אותו מהאירוע הוא ישר הגיע לדירה שלה לבדוק איך היא. לקח לה המון זמן לפתוח לו, ולא הפסיקה להתנצל. היא שוב נשברה מולו בבכי ובתגובה לקח אותה אל ביתו, דאג לה, אכלו השניים, התקלחו ושכבו יחד באותה המיטה. בעיני דבש הביטה בנהג המאוהב והודתה לו על כל רגע שהיה איתה כי לא הפסיק להציל אותה.
היא הרגישה בעיקר רע עם עצמה לבקש ממנו לא לשתף את אמה. אריק ניסה להציע לה אפשרויות לפתור את העצב, אך היא כבר נרדמה על החזה החשוף שלו. היא לא שיתפה אותו עד הסוף והוא ידע שהתמודדה עם דברים קשים, הוא כבר ידע לאיזה בור נכנס. וזה היה מרצון, בזמן שלא הייתה שוקעת בבעיות מרי דאגה לו, הייתה מבשלת לו ובעיקר מצליחה להצחיק אותו בכל מצב.
הוא לא רצה לוותר עליה.
ועכשיו בפיהוק גדול ישב במושב הנהג, נפרד בבוקר ממרי בנשיקה חמה וביקש ממנה שתהיה זמינה במהלך היום כי ייפגשו. מול האחוזה של האדון הצעיר היה דממה, הביט בשעון וראה שכבר עוד כמה דקות יצטרכו לצאת השניים.
לפני שיאחרו.
ובזמן הזה מה שאריק לא ידע עוד, זה מה השניים עשו בבית.
יותר נכון במטבח.
כשישבה על האי, פלטה את רצונה האמיתי, גרם לה בדרך מפתה להוציא את זה ממנה. השתוקקה שינשק אותה, להרגיש את ליבה עושה סלטות באוויר שוב, להרגיש את הניצוצות באיבריה. ולא לקח הרבה זמן לפני שענה על צרכייה ורכן אליה פניה הקטנות ונישק אותה בסערה.
היה נראה שהשניים היו צריכים לפרוק לא מעט על התקופה הזו.
ידיה עדיין מאחורי גבה כשכפות ידיו חמות על גופה, אך איבדה כבר את הסבלנות ורצתה להרגיש את שערו של בלאק ולקרב את גופו אליה יותר ממה שכבר. כשהצליחה להזיז את ידיה אליו הוא בתגובה הוריד אותן מתחת לחולצה ומיהר לעצור את פעולתה.
נעל חזרה את ידיה מאחורי הגב כשכפות ידיו כבלו אותן והמשיך לנשק את שפתיה בתשוקה ולחכך את לשונו בלשונה.
חולה שליטה.
העביר את שפתיו אל האוזן ונישק בעדינות כשירד לאט לאט אל צווארה העדין שכבר הבין שזו הייתה הנקודה הרגישה אצלה, ואת האמת שהוא נדלק על הצוואר שלה לא פחות, רצה לאחוז בו כשהם בסצנת סקס סוערת. צמרמורת עברה לאורך גבה, נשימותיה הפכו לכבדות כשחזר על פעולתו לאורך הצוואר, נישק ומצץ. כשנשך אותו מעט גניחה קטנה נפלטה לאוויר.
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...