אמההודתה לאריק כהרגלה וצפתה ברכב נוסע הרחק ממנה.
אל האחוזה המפוארת.
על הדלת דפקה עם המזוודה על ידה, ופגשה בפנים נשיות.
״משרתת חדשה! מעולה, אני בדיוק התלבטתי מה לאכול.״ ג׳ן פינתה מקום לאמה שהחמיצה פנים. התקדמה אל הבית עם המזוודה בשוק.״תזמיני המבורגר.״ אמה לא רצתה לייחס חשיבות יותר מדי לבחורה, כנראה שהיא לא הכירה את ההסכם שהיה בינה לבין בלאק. היא לא עבדה עבור אף אחד חוץ ממנו, ויום ראשון בערב היא לא בתפקיד. ג׳ן צחקה בקול גדול, קול שעצבן את אמה במיוחד, צחוק של עשירים, לא ידעה איך להסביר. ״לא הבנת, אני אעזור לך. אני מתלבטת מה לאכול שתכיני לי.״
מה את אומרת.
היא רק נחתה בבית הארור וקיבלה את הקבלת פנים של הברבי הצבועה והמגעילה. אם בלאק היה גרוע, היא הייתה גרועה ממנו.
איזה אנשים.
להתאפק אמה, להתאפק.
בחיוך קל הסתובבה עם המזוודה אל ג׳ן שחיכתה שתתקדם את המטבח. ״אני עובדת עבור בלאק סמית האדון הצעיר בלבד. בכל ימות השבוע חוץ מראשון בערב. זה חלק מההסכם.״ קולה היה רשמי עד כרובוטי, לא רצתה להישמע צינית מדי. שלא תחטוף בראש עוד פעם ואז כבר תהיה מפוטרת כי התייחסה לא יפה לבת הזוג.
הפה של ג׳ן היה פעור, תהתה לעצמה בפעם השנייה מאיפה נחתה ואיך לעזאזל בלאק הסכים להעביד אותה. היא סיכמה עם עצמה שתנהל איתו שיחה על זה. לא היה מצב שישאיר אותה בקצב הזה אם לא יעמיד אותה במקום.
״תגידי לי, מה שמך.״ התקרבה בצעדים איטיים, אמה בחנה את רגליה הארוכות. היא הייתה דוגמנית. ועדיין, זה לא נתן לה את הפריבילגיה להתנהג כמו שהתנהגה אליה.
עוד אחת שצריכה ללמוד נימוסים בסיסיים.
היא הבינה שבלאק לא היה היחיד שלא הכיר בנימוסים בסיסיים אנושיים.
״אמה אנדריי.״ המשיכה לעמוד בלי שיפריע לה שג׳ן נעמדה ממש מולה. ״ תסלחי לי, אני אשמח ללכת להתקלח.״ היא רק רצתה לברוח מהסיטואציה הזאת, מה בת הזוג לא הבינה בכך שהיא לא הולכת להכין לה ארוחת ערב או לשרת אותה.
״התפקיד שלך הוא לעבוד עבור הבית הזה, וכמו שאת רואה אני בתוכו, אני חלק ממנו. כנראה שלא הבנת נכון את ההסכם.״ התעסקה עם ציפורנייה ג׳ן, העצבים החלו לעלות לה. אמה רצתה כל כך חזק לגלגל את עיניה כמו שאהבה בחוצפה, אך הפעם החזיקה את עצמה. שליטה עצמית הייתה צריכה. חשבה על דרכים לצאת מבעיה הזאת שנתקלה בה ולהגיע אל החדר.
YOU ARE READING
Love In Order
Romanceאמה אנדריי, בחורה צעירה וחריפה, יתומה וגרה עם דודתה ׳העסוקה׳. בזמן שאמה מחפשת אחר עבודות על מנת שתוכל לעמוד על שתיי רגליה ומול העולם הגדול, היא מוצאת את עצמה מול בחור עשיר, נחשק ובעל עסקים גדולים. לא רק שפוגשת את הבחור האכזרי, אמה מקבלת הצעה שלא חש...