פרק 20

98 15 2
                                    

אמה

את משרדו של האדון עזבה בעצבים הצעירה ללא מילה. לאחר שראתה את פרצופו הזועם והאדום, אמה ניסתה להבין מה לעזאזל עשתה לא בסדר.

״לאן את ממהרת טירונית?״ בדרך אל מכונת הקפה תפס אותה היועץ הקרוב של ויליס, שלקח לה לזהות כמה רגעים. מארק איתן.

חיוך זחוח בפניו, ״זקוקה לקפה נוסף?״

אמה שכבר הייתה טעונה בעצבים לא רצתה לשוחח עם המבוגר שגם ככה ניסה להוציא אותה טירונית מושפלת שלא ידעה שום דבר מחייה. ״כמובן, תמיד. העבודה קשה ומרובה.״ חיוכה היה מזוייף, רק שאצלה היה קל מאוד לזהות אותו ומארק שינה את הבעת פניו מהר.

״מה שלומך... מארק? עוזרו האישי של ויליס נכון.״ מאחר וכבר ידעה את תפקידו, אמה לא היססה לדקור את הנקודה שמארק אינו עוזרו האישי אלא טוני.

מארק הוא היועץ המקצועי. ולשמוע את זה בטח לא היה כיף.

החל לצחקק צחוק זדוני. ״הרשי לי לתקן אותך, אני היועץ המקצועי של יושב הראש, אכן. ככה שאם את מעוניינת בכל עזרה מקצועית, אני כאן.״

הודתה לו בכנות אמה, לא רצתה להיכנס לשיחות מיותרות, רק רצתה להירגע ולשבת לבד. מארק הזה היה נראה לה לא טוב בעין מאחר וביטל אותה בברוטליות מול כולם בישיבה.

אני אזכור לך את זה.

״אז איך הגעת למשרה, אמה?״ מארק איתן שחשד בבחורה הצעירה, תהה לעצמו איך מישהיא כמוה הגיעה לחברה כזו גבוהה תחת בנו של יושב הראש.

והשאלה הייתה טריקית במיוחד.

במיוחד שאף אחד לא יכל לדעת.

״סלח לי היועץ, אני ממהרת... לשירותים.״ חשבה על הרעיון לאט מדי. למה אכפת לו בכלל איך הגיעה למשרה? לא היה צורך בלדחוף את האף. מארק סידר את החליפה שלו והביט בשעון הכסוף שעל ידו. ״כמובן, נתראה בישיבה האחרונה. אשמח לשמוע עלייך קצת.״ עיניו היו תחמניות, אמה יכלה לבחון את זה.

אשמח אם לא.

בחיוך קטן ומהיר אמה עקפה את היועץ והמשיכה במשחק שבו מיהרה לשירותים.
נאנחה בקלילות, לא אהבה אינטראקציות עם אנשים מהחברה הזו.

***

התיישבה על יד האדון הצעיר, השניים לא החליפו מילה. כל אחד היה בשלו ואמה חשבה לעצמה שהעדיפה כך. כמה שפחות לדבר איתו ופשוט לעשות את העבודה.

Love In OrderWhere stories live. Discover now