22.Bölüm

1.8K 64 8
                                    

Selaammm, nasılsınız? Umarım çok çok iyisinizdir. Ben iyi olmaya çalışıyorum. Bölümün gecikmesi için kusura bakmayın.

''Günaydın.'' dedi sevimli bir ses ve gülümsemeyle.

''Günaydın, hoş geldin.'' dedim şaşkınlık dolu bir sesle.

Elinde varlığını yeni fark ettiğim pembe karanfil buketini bana doğru uzattı.

Bariz bir heyecanla ''Teşekkür ederim.'' deyip buketi elinden aldım.

''Nasılsın?''

''Gerçeği mi söylemeliyim olması gerekeni mi?'' dedim belli belirsiz bir gülümsemeyle.

''Gerçeği söyle çaresine bakalım.'' dedi gülerek.

''Aşırı şekilde gerginim. Doktoruma her ne kadar güvensem de fazlaca endişeliyim.'' dedim sesimden anlaşılan gerginlikle.

Yatağın boşta bıraktığım tarafına oturup sağ elimi iki elinin arasına aldı. ''Her şey çok güzel olacak bundan hiç şüphen olmasın. En kısa sürede iyileşip tekrar milli takım maçlarına geleceksin. Ha eğer bir şeyler ters giderse de iyi olman için elimden ne geliyorsa yapacağım çünkü...'' deyip duraksadı.

''Çünkü?'' dedim devam etmemesi merakımı artırmıştı.

''Günaydın.'' dedi Nil yattığı yerden doğrulurken.

Çetin yarı gergin yarı rahatlamış şekilde gülümseyip başını Nil'e çevirdi. ''Günaydın.''

Bakışlarımı Nil'den alıp tekrar Çetin'e çevirdiğimde cümlesini tamamlamasını bekledim. Çetin hiç oralı olmayıp pencereye çevirmişti gözlerini.

''Ben dışarıdayım.'' diyerek ayağa kalkıp kapıya doğru ilerledi Nil.

Kapı açıldıktan sonra duraksayan adım sesleriyle başımı Nil'in olduğu tarafa çevirdiğimde gördüğüm hemşireyle Çetin'i gördüğümden beri geçen gerginliğim tekrar kendini göstermişti.

''Günaydın.'' diyerek yanıma geldi hemşire.

''Günaydın.'' dedim gülümseyerek.

''Annen, baban ve anladığım kadarıyla kardeşin kapının önündeler. Onlar da görsünler seni yaklaşık on dakikaya kadar ameliyathaneye götürmek için gelecekler.''

''Tamam teşekkür ederim.'' dedim titreyen sesimle.

''Onlar gelmeden önce sakinleştirici yapmamı ister misin?''

''İyi olur aslında. Sakin olduğumu düşünüyordum ama zaman yaklaştıkça gerginliğim artıyor.''

''Tamam o zaman geliyorum hemen.'' dedi gülümseyerek odadan çıkarken.

''Ben de çıkayım.'' dedi Çetin ayağa kalkarken başımı aşağı yukarı salladım.

Duraksayıp arkasını dönerek eğilerek yüzlerimizi hizalayıp gözlerimizi buluşturdu ve konuştu. ''O ameliyattan sapasağlam çıkacaksın ve ben de sen uyanana kadar burada olacağım.'' dedi güven verici bir gülümsemeyle.

''Teşekkür ederim.'' dedim gülümseyerek.

Çetin odadan çıkarken gözlerimi hemşire odaya girdiğinden beri aynı yerde duran Nil'e çevirdim. Gülümseyip başını aşağı yukarı sallayarak kapıyı açtı. Odaya giren kişilerle yüzümdeki gülümseme büyümüştü.

''Günaydın.'' dedi Kerem neşeyle.

Kollarını açarak yanıma yaklaşıp kollarını vücuduma sardı. ''Günaydın, hoş geldin.'' dedim benzer bir neşeyle.

Aşka BiletHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin