Nursema bedenindeki ve ruhundakı yaraların ağırlığıyla gözlerini derin bir hiçliğe açmıştı. Etrafına baktı,başında 2 orta yaşlı doktor ve 2 kadın hemşireyi gördüğünde oldukca şaşırmış, nerede olduğunu ilk başta anlayamamıştı"Neredeyim ben,noldu bana? Anne? " diye sayıklayarak ve korkarak etrafına bakınmağa başladı panikle. O heyecanla bacagında,kolunda ve başındakı sızıltıyı hiss etmeşti..
"Tamam,sakin olun Nursema hanım,iyisiniz, hastanedesiniz,korkmayın lütfen. Abdullah bey ve aileniz dışarda" diye doktor Nursema'yı sakinleştirmeye çalışmış ve durumu ile bir kaç şey sorarak devam etmişti
"Kendinizi nasıl hissediyorsunuz? Olayı,burada niye olduğunuzu biliyor musunuz?
Nursema gözlerini yumarak bir an, sadece bir an düğün gecesini hatırladı. Sözde kocasının ona söylediği lafları,ona yaklaşmasını,dokunmak istemesini, sonra kendisinin can havliyle pencereye çıktığını,ve İbrahim'in onu pencereden kendine çekmek yerine, dışarıya doğru itmesini..
Olaylar film şeridi gibi gözünün önünden sadece 3-4 saniyede geçmişti. Hemen gözlerini açtı. Aklı,hafızası yerine gelmeğe başlamıştı yavaş yavaş. Sakin kalınca ilk başındakı sızıyı,daha sonra bacağındakı ve kolumdakı ağrıyı hissetmiş, bu ağrılar yüzünü buruşturmasına neden olmuştu..
"Babam,annem dışarda mı? diye doktora aklına gelen ilk şeyi sordu
"Evet tüm yakınlarınız,aileniz,eşiniz hepsi dışarıda"
diye genç hemşire cevaplamıştı Nursema yıNursema İbrahim'in de hastanede olduğunu anlayınca ailesinin gerçeği bilmediğinin farkına varmış, gözlerini tekrar yummıştu..
"Bakın Nursema hanım, 2 haftadır yoğun bakımdasınız,buraya 1 hafta önce başka bir hastaneden nakliniz yapıldı, beyninizde düşmenizin neden olduğu ödem oluştu,sağ bacağınız ve sağ kolunuz kırık,bu süreçte 3 defa ameliyyat geçirdiniz. Merak etmeyin iyi olacaksınız,sadece yaralarınızın iyileşmeye ihtiyacı var,tedbir amaçlı 3 gün daha yoğum bakımda kalacaksınız,sonra normal odaya alacağız sizi. Şimdi dinlenin, akşam üzeri ailenizin sizi görmesine müsade edeceğiz bir kaç dakika" doktor Turgut durumunu izah edip, hemşirelere gereken talimatları vererek odadan çıkmıştı..
Nursema genç hemşireye yüzünü tutarak, " dışarda ailem dışında birileri var mı?" diye Umutu kast ederek sormuştu
"Hayır,anneniz babanız,kardeşleriniz, ve eşinizin ailesi var yalnız,bu katı da size tahsis etdikleri için dışardan pek fazla kişi giremiyor,siz dinlenin şimdi" diye Nursemayı bilgilendirdi geçn hemşire ve diğer hemşireyle yoğun bakım ünitesinin diğer tarafına geçtiler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UmNur
RomanceAşinası ve aşık olduğum #UmNur çiftimin, kendi kafamda kurguladığım bir hikayede devam ettirmek istedim. Umarım sizler de severek okursunuz????