Umut bir az Nursema'dan uzaklaşıp kafasını sehpanın üzerinde duran telefona çevirdi. Nursema da bakışlarını telefona yöneltmişti.
Umut'un telefonun ekranında gördüğü isim karşısında kaşları çatıldı, çenesi seğirdi.
Akşamın bu vakti Yalçın Atay'ın Nursema'yı araması Umut'un bamabaşka bir duygu karmaşasının içine girmesine neden oldu...Nursema bakışlarını telefondan çekip yeniden Umut'a yöneltti. Umut'un yüzünde şaşkın ve bir o kadar da sinirli bir ifadeyle karşılaştı. Onun simsiyah gözlerinin tek odak noktası şu an kendi telefonuydu.
Nursema yutkunup Umut'un kollarından kendini tamamen kurtardı. Bir kaç adım atıp sehpanın üzerinde ısrarla çalan telefonu eline alıp açtı."İyi akşamlar Nursema hanım" Yalçın beyin sesi telefonun diğer ucundan yankı yapmıştı. Umut rahatlıkla duya biliyordu bu adamı.
Nursema bakışlarını Umut'a yönlendirerek konuşmağa başladı."İyi akşamlar, Yalçın bey" diyerek mesafeli bir şekilde konuştu. Nursema da akşamın bu saatınde Yalçın Atay'ın kendini aramasından rahatsızlık duymuştu. Tanıştıkları günden bu güne kadar böyle bir şey yaşanmamıştı. Şimdi Umut'un yanında kendisini araması, hemde öyle bir zamanda, hoşuna gitmemişti.
"Iıı şey rahatsız etmedim İnŞAllah, bu saatte uyumayacağınızı tahmin ederek aradım" diye devam etti konuşmasına Yalçın Atay.
Umut gülerek kafasını başka yöne doğru çevirdi. Umut'un bu gülümsemesinin altında bambaşka duygular baş kaldırmıştı.
"Yok, tabi buyurun" dedi Nursema derin bir nefes vererek.
"Yarın saat 2 gibi olan görüşmemizi, sizin için de uygunsa sabah saatlerinde yapalım diyorum. Otelde görüşelim, hem çalışmalarınızın yerleştirilmesinde bizzat bulunursunuz, hem de diğer görüceğimiz işlerimizi kahvaltı eşliğinde sohbet ederek konuşuruz" dedi.
Umut Yalçın'ın dediklerini harfi harfine duymuştu. Yalçın Atay'ın her kelimesi onu içindeki ateşi körüklüyordu. Dişlerini bir birine sıkmaktan çenesi ağrımaya başlamıştı artık.
Umut bakışlarını yeniden Nursema'ya yöneltti. Ona ne cevap vereceğini merak ediyordu Umut.
"Tamam, yarın konuşuruz" Daha fazla bu gerginliğe katlanmamak için bir an önce telefon görüşmesini sonlandırmak istedi Nursema.
"Oldu o zaman, hayırlı akşamlar" diyerek ikisi de telefonu kapattı.Nursema telefonu kapattıktan sonra cebine koydu. Nursema kaşları çatılmış, eli belinde, kendisine soru işaretleriyle bakan adama yaklaştı bir kaç adım. Gözlerinden çıkan ateşi görmek Nursema'yı hem mutlu etmiş hem de ürkmesine neden olmuştu. Umut'un kendisini kıskandığını anlamak Nursema'yı tatmin etmişti. Nursema da kendisinin bu durumuna şaşırmıştı. Umut'la tanıştığı günden beri kendinde keşf etmediği duygularla, hisslerle tanışmak onu ucu bucağı olmayan duygu seline
sürüklüyordu.
"Şey yarın yapacağımız top-"
"Duydum.... Niye aradığını" diyerek Umut sert sesle Nursema'nın konuşmasını böldü.
"Niye öyle bakıyorsun" Nursema Umut'a doğru bir kaç adım daha atıp gözlerinin içine bakarak kısık sesle sordu.
"Nasıl bakıyormuşum" sesinin sert çıkmasını engelleyemiyordu. Yaptığı şeyin farkına varıp, kafasını iki yana salladı Umut.
"Böyle işte. Hem niye bağırıyorsun?" dedi Nursema kaşlarını çatarak.
"Afedersin" Umut gözlerini kapatıp, derin bir iç çekerek söyledi.
"Bu her-.. bu adam seni istediği zaman, istediği saatte böyle arıyor mu ?" Sesini ve kendisini kontröllü tutmağa çalışarak sormuştu bu defa merak ettiği soruyu.
"Yoo, yani arıyor da, iş için arıyor. Bu saatte ilk defa aradı... Duydun işte, yarın öğlen görüşecektik ama sabah görüşelim dedi. Her halde işi varmış öğlen" Umut'a hesap verme gereği duydu Nursema. Aslında Yalçın beyin araması ve toplantıyı sabaha ertelemesi kendisini de rahatsız etmişti. Nursema bu tür emrivakilerden hiç hoşlanmazdı.
Umut bir iç çekip "neyse" dedi.
Bu sırada Nursema'nın telefonuna gelen mesaj sesiyle ikisinin de dikkati yine telefona yönelmişti. Nursema cebinden telefonu çıkarıp "Annem" dedi, Umut'un duyacağı yüksek bir ses tonuyla. Annesi aşağıda kendisini beklediklerini yazmıştı. Nursema annesine sadece "tamam" yazıp, Umut'a döndü.
"Annemler bekliyor, ben gitsem iyi olur" dedi kendisinin bile zor duya bileceği bir sesle.
"Tamam" diyerek Umut kafasını salladı sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UmNur
RomanceAşinası ve aşık olduğum #UmNur çiftimin, kendi kafamda kurguladığım bir hikayede devam ettirmek istedim. Umarım sizler de severek okursunuz????