بارت طويل زي ما وعدتكم
رجاءً قبل البدء
(ڤوت-كونت) تقديراً لتعبي ومجهودي في الكتابة
وكمان حابة أشوف ارأكم علي الروايةكانت ماذالت تجلس بغرفتها بإنتظار قدوم حمزة أو أي أحد يسمح لها بلخروج من غرفتها حتي يقودها لتلك المفاجأة التي أخبرتها بها فريدة فهي لم تعد تستطيع الإنتظار أكثر من ذالك فذالك الفضول بداخلها يقتلها لمعرفة ما هي تلك المفاجأة...ثواني واردفت وهي تقفز من مكانها بضيق/اووووف والله كده كتير.. سامحيني بقا يا انطي أنا مش قادرة استحمل اكتر من كده...
أنهت جملتها وفتحت الباب حتي تخرج ولكن بمجرد أن فتحته وجدت حمزة يقف أمامها وهو يرفع يده كأنه أوشك أن يضق على الباب..ليردف بصافرة بمجرد أن رأها/فوفووو إيه القمر ده يخربيت جمال أمك أقسم بالله ده أنتي هتتشقطي مننا النهاردة...
ميرال بضحك/ههههه يخربيتك يا حمزة إيه هتشقط دي وبعدين ما أنت كمان زي القمر والبنات هتتحمرش بيك خلي بالك من نفسك بقا...
حمزة بغرور مصتنع/أه ما أنا عارف بس أعمل إيه في نفسي طول عمري كاريزما....
ميرال/إيه يابني التواضع ده اوعا بس تاخد مقلب في نفسك..
حمزة بمرح/لاء متقلقيش عليا أنا اخدته وخلاص...
ميرال وهي تمسك بيداه/طيب يالا هنتأخر على المفاجأة بتاعتي...!!
حمزة وهو يخرج من جيبه عصبة سوداء (مش عارفة إسمها إيه بصراحة)وربط بها عيناها...
ميرال بتذمر/إيه دي يا حمزة أنا مش شايفة حاجة...
حمزة وهو يسحبها خلفه/معلش استني شوية وهشيلهالك خالص..
ميرال /طيب براحة علشان رجلي إللي مخلياني شبه الحمار الأعرج كده....
حمزة/ماشي إحنا خلاص هنوصل أهو...
أنها جملته وقادها نحو الأسفل بهدوء وخاصة حديقة القصر حيث تقام الحفلة ويجتمع الجميع... أتجه بها حتي توقف بجانب جلال الذي كان يبتسم بسعادة...
حمزة وهو يستعد ليزيل تلك العصبة/جاهزة يا ميرا ....
ميرال وهي تفرك يداها بحماس/طبعاً جاهزة بس شيل البتاعة دي من على عيوني....
أنهت جملتها وسحب حمزة تلك العصبة من على عينها لتتفاجأ بحضور جميع أصدقائها وأناس أخرين لا تعرفهم ثواني واردف الجميع بصوت واحد/ surprise ......
أنت تقرأ
طفلة في جحيم الأسد
Romanceيقولون أن للعشق جنون لكن لعشق ذلك الأسد جحيم فماذا سيحدث إذا دخلت تلك الطفلة جحيم ذلك الأسد.. هل سيتركها تحترق داخل جحيمه وسيظل قاسي كما هو.....أم ستجعله تلك الطفلة يتغير وتأخذه معها إلى عالمها الوردي. 💖 أم........... ...