✦ 34. kapitola - Horúce kreslo ✦

66 10 0
                                    

„Si v pohode, Starry?" Trey sa otočil dozadu a pozrel na ňu.

„Hej," prikývla a slabo sa usmiala.

Dnes mala ísť na natáčanie šou Horúce kreslo. Už od rána cítila obrovskú nervozitu, žalúdok sa jej stiahol a ona mala problém vôbec niečo zjesť. Niekoľkokrát počas dňa si myslela, že bude musieť utekať na záchod, pretože ju nebezpečne napínalo. Ruky mala ľadové a strašne sa potila.

Vystúpila z auta a spolu s Treyom vošli do budovy televízie. Recepčná ich zaregistrovala a dala im návštevnícku kartu, potom ich nasmerovala do jedného zo štúdií. Starry nervózne žmolila v prstoch plastovú kartičku a nasledovala Treya.

Zaklopali na jedny z dverí a vošli dnu. Starry zazrela známe štúdio. Boli tu predsa, keď tu bola natáčať i Rebecca. Nervozita sa cez ňu teraz prevalila naplno. Musela zhlboka dýchať a pre istotu rozprávala čo najmenej, aby si náhodou niekto nevšimol, že sa jej začal chvieť hlas. Jej kolená neboli na tom o nič lepšie.

„Starry, vitaj!" privítala ju ihneď moderátorka. „Pokojne sa usaď tu."

Posadila sa do kresla priamo na pódium v štúdiu a nervózne sa na ňom začala otáčať zo strany na stranu. Hoci sa kreslo svojim zjavom snažilo byť farebné a veselé, neprebilo jej strach z toho, čo všetko sa jej opýtajú.

„Nemusíš byť nervózna," usmiala sa na ňu moderátorka. „Akonáhle sa opýtame niečo, čo ti bude nepohodlné, pokojne to povedz a vystrihne sa to zo záznamu."

„Dobre," prikývla Starry.

Kým sedela v kresle, pribehla maskérka, ktorá jej na tvár naniesla troška mejkapu a púdru. Zvukár jej pripínal na tričko mikrofón, spustil sa frmol. Celý štáb bol v pohybe, kameramani presúvali kamery, Starry sa musela presunúť na značku, zmenili uhly reflektorov a režisér na nich hulákal spoza kamier.

„Dobre, môžeme začať."

Starry sa zhlboka nadýchla.

„Akcia!"

Nahrávanie sa začalo.

„Dobrý večer vám prajem, vítam vás pri ďalšej časti vašej obľúbenej šou Horúce kreslo! Dnes je mojim vzácnym hosťom človek, ktorého naozaj mnohí chceli v tejto šou vidieť. Mohli ste si ju zapamätať hlavne vďaka hlavnej úlohe v mini televíznej dráme zo školského prostredia Heartbeat. Áno, presne tak. Mojim hosťom je dnes Starry z dievčenskej skupiny Ladies First."

Ľudia v hľadisku zatlieskali a Starry sa nervózne usmiala do kamery. Mala pocit, akoby sedela na ihlách. Hlavou jej neustále išli myšlienky na to, ako by odtiaľto najradšej vypadla.

„Starry, povedz nám niečo zaujímavé o sebe, aby si sa predstavila divákom, ktorí ťa ešte nepoznajú."

Starry sa usmiala. Po všetkých tých článkoch a nenávisti na sociálnych sieťach ju poznali snáď všetci!

„Volám sa Starry," povedala. Chcela niečo dodať, ale nemala absolútne nič pripravené a ukecaná moderátorka vlastne zhrnula všetko namiesto nej. Čo iné mala povedať? „Som členkou skupiny Ladies First."

„Starry je tvoje umelecké meno?"

„Nie," pokrútila hlavou.

„Je to celkom nezvyčajné. Väčšina hviezd sa snaží použiť nejaký umelecký pseudonym. Navyše, tvoje meno je naozaj netradičné."

„Také meno mi dala moja mama, ktorá mala záľubu vo vymýšľaní kreatívnych mien a bola učiteľka hudobnej výchovy na základnej škole. Ona ma priviedla k hudbe a preto som sa napokon rozhodla, že aj po jej smrti chcem naďalej spievať."

Črievice Popolušky sú čierne [Ladies First]Where stories live. Discover now