✦ 38. kapitola - Smiech bieleho piana ✦

55 10 0
                                    

Starry stála spolu s dievčatami a Treyom v zadnej časti štúdia. Napriek tomu, že v televíznom štúdiu sa navôkol mihalo množstvo zamestnancov, zákulisie bolo úplne prázdne. Starry neustále žmolila svoje prsty, Rebecca s prekríženými rukami dupkala nohou.

„Nechápem, načo sú tam tie zásteny," komentovala nahlas Becca. „Akoby nikomu nedošlo, že za tou stenou budem po celý čas sedieť ja."

Starry pokrútila hlavou, ale neodpovedala. Namiesto toho iba Beccu pohladila po ramene. Už ju poznala a veľmi dobre vedela, že čím viac bola Rebecca nervóznejšia, tým viac toho narozprávala. S jej vnútorným tlakom sa dvíhala i hlasitosť.

„Je to, aby ste mali zaistené súkromie, o ktorom sme sa bavili. Prišli sme sem osobitnou chodbou a o vašom účinkovaní v tejto šou vie iba jeden jediný zamestnanec televízie, ktorý má podpísanú dohodu o mlčanlivosti."

„Nie je to jedno?" drmolila Rebecca. „Som snáď jediná osoba s umelou tvárou, čo robila reklamu na pleťovú kozmetiku."

„Nemusíš tam ísť, ak nechceš, Becca," ubezpečoval ju Trey. „Pokiaľ chceš odísť, môžeme tak hneď teraz spraviť."

„Nie," zastavila ho s vystretou rukou. „Chcem to. Prišla som sem, aby som im mohla v tej hlúpej šou porozprávať o tom, čo sa stalo a akú podmienku mi dal Marco v ten deň na kastingu."

Starry ju opäť pošúchala po ramene. „Rozhodla si sa správne. Držím ti palce."

Keď sa situácia v agentúre konečne upokojila, Rebecca prišla s tým, že by chcela účinkovať v novej televíznej šou. Ľudia sa tam mohli prihlásiť a anonymne rozpovedať svoj príbeh, čo zažili. Rebecca im chcela povedať o tom, ako ju donútili preoperovať si tvár. Ako potom zareagovali jej rodičia a ako sa s tým dlho nevedela vyrovnať. Potrebovala to zo seba dostať von a Starry ju chápala.

„Pripravení?" objavil sa pri nich člen z televízneho štábu.

Rebecca prikývla. Na tvári jej bolo poznať napätie. Zamestnanec televízie jej posledný raz skontroloval mikrofón.

„Skúška," povedal do neho.

Namiesto jeho hlasu vyšiel zdeformovaný cudzí hlas, čo nepoznávali. Strčil mikrofón Rebecce do ruky. „Tadiaľto, prosím. Pred každým natáčaním sa uistíme, či mikrofón funguje. Pokiaľ budete potrebovať pauzu, len zdvihnite ruku a ja pribehnem. Nikto ďalší s vami nebude osobne komunikovať. Moderátorka bude sedieť tamto za stenou, kvôli osvetleniu bude vidno iba vašu siluetu, nemusíte sa obávať."

„Som v pohode," šepla Becca.

Bola biela ako stena.

Starry so So-Eun a Treyom sledovali, ako sa usádza na pohodlne vyzerajúce kreslo. Oprela sa a v ruke zovrela mikrofón. Svetlá na strope sa stlmili.

„Akcia!" ozvalo sa magické slovo.

Moderátorka spustila svoju úvodnú reč a Rebecca sa napriamila na sedačke. Dievčatá s Treyom sa stiahli viac do zákulisia. Museli tu prečkať celé natáčanie, inak by bolo všetkým jasné, kto dnes vystupoval v šou ako tajný hosť.

Chvíľku počúvali, ako Becca zdeformovaným hlasom rozpráva o svojej minulosti, no potom prestali vnímať jej slová. Všetci jej príbeh poznali osobne.

„Možno by som tam mala ísť niekedy aj ja," povedala Starry Treyovi počas prestávky. „Ozrejmiť celú moju históriu s Adamom. Možno by potom ľudia do toho konečne prestali vŕtať."

„Povedal som ti, aby si na to viac nemyslela, Starry. Naša agentúra vydala oficiálne stanovisko v tvojom mene. Je zbytočné teraz pichať do osieho hniezda. Vášmu novému albumu sa úžasne darí a vaše kostýmy s remeňmi zabrali."

Črievice Popolušky sú čierne [Ladies First]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin