Starry vyšla z nahrávacej miestnosti a zatvorila za sebou dvere. Kým s Mattom blbli, vrátil sa zvukár, ktorý si medzitým odskočil na jednu cigaretku. Stihli teda napokon nahrať Starrin spev a stačilo to už iba zmixovať a upraviť. Nová pieseň kapely Lander Syndrome bude čoskoro na svete. Ich prvý album sa predával dobre, ich nový singel Beštia, do ktorého Starry prispela svojim hlasom, sa vyštveral dokonca na tak vysoké miesto v obľúbenosti, až ho niektoré populárne rádia zaradili do svojho repertoáru aj napriek tomu, že taký typ skladby bežne ľudia nepočúvajú.
„Starry?"
Zastala na chodbe a otočila sa. Matthew práve vybehol zo štúdia, aby ju mohol dostihnúť na chodbe.
„Počuj, niečo som chcel ešte s tebou prebrať. Máš chvíľočku?"
Prikývla.
„Ide o tieto dve skladby, ktoré si mi pomohla naspievať. Manažér našej kapely sa pýtal, či budeš požadovať časť honoráru z predaja našich singlov."
Starry sa rozosmiala na celú chodbu. Matt jej chce zaplatiť? Zrejme sa od niekoho dozvedel, ako to v agentúre naozaj chodí a že má na krku stále obrovský dlh za všetky tie lekcie.
Znervóznel, keď videl, že sa smeje.
„Nie, Matt, nepotrebujem peniaze," povedala. „Ber to iba ako priateľskú výpomoc. Pokiaľ by si uvažoval nad tretím singlom s mojim hlasom, môžeš sa na to opýtať nášho Treya. Ale za tieto dve skladby určite nič nechcem. A hlavne, nenaspievala ich žiadna Starry."
Tentoraz sa zasmial i Matthew.
Keď pripravovali brožúrku k singlu Beštia, spisovali do nej všetkých ľudí a spoločnosti, ktoré sa podieľali na vzniku skladby. Matthew chcel napísať Starrine meno, ale ona ho zastavila.
„Čo tam potom máme napísať?" opýtal sa jej. „Budú sa ma na to pýtať."
Starry sa krátko zamyslela a potom sa na neho usmiala: „Napíš tam, že ženský hlas naspievala Beštia."
Matthew očervenel až po končeky uší. Poškrabal sa vzadu na hlave a jeho pohľad lietal zo strany na stranu, kým sa napokon odvážil pozrieť sa opäť na Starry.
„Uhm, Starry... Vedela si, že tá pieseň je o tebe?"
„Tvoje skladby sú úžasné, Matt, pretože do nich vkladáš kúsky samého seba. Možno preto je pre mňa ľahké vyčítať z nich, o čom v skutočnosti sú."
Nervózne prestúpil na mieste, očakával, že na neho vybuchne a azda mu vynadá za to, že sa ňou inšpiroval a napísal túto pieseň. Ale žiadny krik neprichádzal. Starry sa namiesto toho na neho stále usmievala. Veľmi dobre vedela, aký bol Matt zo všetkého zmätený. Keď ju tu po prvý raz zazrel, zmaľovanú a vyfintenú. Vôbec sa vtedy nepodobala na „dievča od vedľa", ako si ju pamätal.
„Nemal by si sa však pri svojej tvorbe obmedzovať iba vlastnými skúsenosťami a zážitkami," povedala. „Potom sa ti otvoria dvere do svetov, ktoré ťa posunú ešte vyššie."
„Takže aj na brožúrku opäť napíšeme, že druhým hlasom je Beštia," pokrčil plecami Matthew. „Na internete už kolujú teórie o tom, kto by to mohol byť."
„Hej, hoci ja som nič z toho nečítala, Becca sa v ich konšpiráciách vyžíva," uškrnula sa Starry.
„Nečítala si to?"
„Prestala som chodiť na internet a sociálne siete," odvetila Starry. „Nedokážem negatívne komentáre spracovať tak dobre ako So-Eun a tak som si povedala, že sa od nich nateraz úplne odstrihnem."
YOU ARE READING
Črievice Popolušky sú čierne [Ladies First]
RomanceStarry sa vzdala svojho celoživotného sna a nahovára si, že nenávidí spev, hoci ho má v krvi. Namiesto talentových skúšok preto odchádza študovať odbor, ktorý ju síce nenapĺňa, ale má zabezpečiť jej stabilitu. Keď ju pred bránou univerzity nájde hľa...